Eli semmoinen vika nyt on tullut että puhallin Pätkii Puolella teholla, sekä myös isommilla nopeuksilla, tässähän on digitaali näyttöinen paneeli vm:(96) Onko nyt mennyt hiilet sieltä itse moottorista vaiko mitä? aikasempi vika oli että moottori ei pyörinyt kuin puolella teholla ja tämä vika korjaantu siten etuvastuksen vaihdolla. muuten kaikki toimiii, ja voiko kyseinen vika johtua itse paneelista? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 Lämmityslaitteen puhallinmoottori Pätkii
Collapse
X
-
Originally posted by Qeequ View Postno edelleenkin tarvisin apua, voiko vika johtua Etupaneelista, oon vaihtanut releen ja kattonut sulakkeet vaihtanut etuvastuksen. niin ei..... Mihin se vika viittaa jos lämpimänä tuota tekee..
Comment
-
-
Originally posted by moottori View Postmulla vähä samallaista oiretta että lämpimänä temppuilee, mutta mulla sammuu koko etupaneeli, ja tietysti siis puhallinkin. ei oo löytyny vikaa vielä..F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postpaneelin sisällä pieni sininen kondensaattori rikki tai kylmäjuotos, konkka maksaa 0,5e ja työ n. Tunti.. Ohjeet löytyy tältäkin foorumilta...
13xE34
1xE39
5xE36
1xE38
1xE32
Comment
-
Comment