Eli nyt pitäs päättä kahen välitä, kalliimpi d2 vai halvempi ta-technix. Onko d2 niin paljon parempi, että kannattaisi siihen panostaa, olishan siinä jäykkyyden säätö mutmut mielipiteitä kaipaan. Talvella en tule ajamaan kyseisellä kokoonpanolla, joten sitä ei tarvitse huomioida. Pääasia, että ois suht jämäkkä ja kestäisi nyt edes kesän kaks :think
							
						
					Säädettävä alusta e36:seen
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 D2:eenhan saasaa nuo jouset valita/vaihtaa käsittääkseni, jos ei tunnu tarpeeksi jäykältä ja TA-Technixillä ainakin cabrion perä on vähän turhan löysä. Tuon lisäksi paketissa tulee D2:lla säädettävät yläpäät eteen, joten eiköhän siinä saa vastinetta masseille enemmän? :think Toisaalta taas noita TA-Technix/JOM/Raceland/mitälie saa ebay:sta johki kahteen sataan..  
 Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
 Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
 --
 Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Itellä tuo Racelandin sarja jo vajaa 2 vuotta alla. Takaiskarit meni vaihtoon jo parin kuukauden sisään,olivat uutenakin luvattoman löysät, mutta muuten kestänyt. Ei ehkä etenkään mukavin, mutta itse tyytyväinen. Omalla kohdalla kun piti saada matalaksi ja jämäkäksi, ko. sarja oli hyvä valinta.E36 M3 & E39 530d
 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Itsellä toukassa tuo ta-technix. Eipä oo valittamista. Hyvin on pelittäny ja omiin ajoihin kelpaava  
 Sawo Connection - Normaalisti kännissä ja alasti
 ALV 0% connection
 
 BMW E91 330xd
 
 Ex:
 BMW F31 318dA
 BMW E61 525dA LCI
 BMW E36 318is coupe
 BMW E36 316 Touring -98 "YrRyKkÄ"
 BMW E30 316
 BMW E34 520
 
 
 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Tilasimpa nyt ton ta-technixin. Katotaa mite pelittää F20 M140i xdrive - 18 Alpinweiss 3 F20 M140i xdrive - 18 Alpinweiss 3
 E30 318i - 88 Alpinweiss II
 
 Ex F31 330d M-sport -14, E92 335i M-sport -09, E36 328i M-sport -96, E36 323ti - 98, E36 318is -94, E36 316ti x2 -99, E34 525i M-technic -90, E30 316i -89
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ta-technicsillä ei ainakaan sedania saanu omasta mielestä tarpeeksi kenttään ellei ottanu apujousia pois (mitä en kyllä uskaltanu tehdä), eli horokiksi jäi. D2:lla saa jo alemmaksi, kun vaihtaa lyhemmät jouset (rakenne erilainen).Originally posted by Bmw Test Driver View PostMiten matalalle näillä Racelandin, ta-technix ja D2 alustoilla pääsee? :think
 
 EDIT: searchilla: 1 & 2Last edited by Pazi88; 22-03-2011, 11:08.
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mulla myös toukassa toi TA-Technix ja ihan päin vastainen kokemus. (auto ollut nyt 5päivää)Originally posted by Piikkinen View PostItsellä toukassa tuo ta-technix. Eipä oo valittamista. Hyvin on pelittäny ja omiin ajoihin kelpaava 
 Ihan vitun kamala kivireki ja pompottaa heitoista. Vaimennus ei ole missään suhteessa jousivoimaan. Todella pintakova jousitus. Heti kun saa muuten auton huollettua pistän pehmeämpää vietäriä alle.Aprilia RSV4
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mullaki on viime kesästä asti ollut toi ta-technix päivittäisessä ajossa ja on ollu ihan hyvä. Ei mielestäni mikään kivireki. Kesällä on niin tontissa kun saa ja silloinhan täytyykin olla ja voi olettaa, että jäykkä! Ja saa sopivasti tonttiin..
 
 ai nii ja nimenomaan toukassa..
 Comment
Comment