Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Syyläri kysymyksiä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pakana
    Bimmer Rookie
    • Apr 2011
    • 27
    • Espoo

    E36 Syyläri kysymyksiä

    Elikkäs mun pitäis hommata mun E36 325iA uus syyläri (vaikka ilman sitä öljynlauhdutinta kun sen saa irti siitä ja laitettua "uuteen" kiinni.)

    Mutta en oikein ymmärrä mitä eroa on ilmastoidun ja ilmastoimattoman välillä?

    Kun omassa autossa ainakin ilmastoinninkenno näyttäis olevan erikseen? ja sille oma tuuletin?

    Päältä näyttää ihan samalta kuin tuo minun syyläri jonka irroitin autosta, mutta kyselessäni myyjältä sanovat että "joo ei käy sun autoos"?
    (Ainut ero tietenkin oli se, että ei ollut sitä öljylauhdutinta kiinni niissä.)

    Kolme jäähdyntinletkupaikkaakin siinä oli, paikka lämpötunnistimelle yms mums. Ja reijätkin näytti olevan ilmaöljylauhduttimelle.

    Manuaali ja automaattivaiheiston kennot eroaa selvästi toisistaan pituudessa.

    Mietin et enkö tosiaan voi ostaa vaikka manuaaliauton (esim 325i) tarkoitettua jäähdytinkennoa? Ja laittaa siihen öljynlauhduttimen kiinni?

    eli tämmöinen on vanhassa syylärissa kiinni:



    Esim saksan ebaysta kyselin:



    Sama referenssinumero kun Realoem antaa jäähdyttimelle on listattuna tuolla. Mutta myyjä sano että ei käy? Samannäköinenkin on vielä.
    Last edited by Pakana; 26-04-2011, 16:02. Reason: vähän lisäystä..
  • JJT
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6693
    • .......

    #2
    Ilmastoidun jäähdytin on vähän korkeampi ja siinä on kierre valmiina flektin anturille.
    Myyn:
    M10/20/52 E30-E36 osia

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎