Announcement

Collapse
No announcement yet.

etutolppa asiaa: E36

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kimpsu
    Newbiemmer
    • Aug 2008
    • 13
    • Tuusula

    etutolppa asiaa: E36

    Sattuisko joku viisas tietämään tarkalleen mitä eroa on (ja onko) vm. 91 ja vm. 92 E36 coupemobiilien etutolpissa/kiinnityksissä/tuennoissa/ym.

    Mulla on papereidenkin mukaan vm. 92 325 cia, ostin siihen 92-98 käyvät etuiskarit - jotka ei sitten käyneetkään siihen... ainoa ero jonka nopeasti itse huomasin oli yläpäänlaakerin huima koko ero, omassa liian paksu. Mutta onko muitakin eroja??? Osanumeron perusteella mulle myytiin ja mulle tuli ihan oikeat iskarit.


    (ja yritin searchia, mut en vissiin osaa kun en löytänyt kysymyksiini vastausta)
    BMW E36 325CiA -92
    BMW E30 320i 2d -84
    LADA 1300super -92
    LADA 1500hyper -87
    BMW E28 520i -86
    Toyota yaris -02
    Toyota corolla -89
    Ford escort -81 (taivaspaikka lunastettu)
    Fiat 127 jääauto
    Saab 99 jääauto

  • hoocee325
    BTCF Member
    • Mar 2006
    • 153

    #2
    itsellä -91 325 ja siihen kun vaihdoin ton uudemman mallisen alustan niin vaihtaan joutu ton iskarin yläpään lisäksi noi kallistuksenvakaajan hilppeet sekä itse kallistuksenvakaajan modaan.. vanhassa kun koiranluu tuli iskaritolppaan ja uudessa alatukivarteen.. tästä on kyllä paljo kirjoteltu täällä..

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16445
      • Asikkala

      #3
      Originally posted by kimpsu View Post
      Sattuisko joku viisas tietämään tarkalleen mitä eroa on (ja onko) vm. 91 ja vm. 92 E36 coupemobiilien etutolpissa/kiinnityksissä/tuennoissa/ym.

      Mulla on papereidenkin mukaan vm. 92 325 cia, ostin siihen 92-98 käyvät etuiskarit - jotka ei sitten käyneetkään siihen... ainoa ero jonka nopeasti itse huomasin oli yläpäänlaakerin huima koko ero, omassa liian paksu. Mutta onko muitakin eroja??? Osanumeron perusteella mulle myytiin ja mulle tuli ihan oikeat iskarit.


      (ja yritin searchia, mut en vissiin osaa kun en löytänyt kysymyksiini vastausta)
      Originally posted by hoocee325 View Post
      itsellä -91 325 ja siihen kun vaihdoin ton uudemman mallisen alustan niin vaihtaan joutu ton iskarin yläpään lisäksi noi kallistuksenvakaajan hilppeet sekä itse kallistuksenvakaajan modaan.. vanhassa kun koiranluu tuli iskaritolppaan ja uudessa alatukivarteen.. tästä on kyllä paljo kirjoteltu täällä..
      Ylälaakeri ja vakaajan kiinnitys vaihtuu 6->7/92.

      Comment

      • MiKqsu
        Bimmer Fanatic
        • May 2010
        • 404
        • Turku

        #4
        Eikös noita vakaaja tyyppejä ollut kolmea erimallia jos oikein muistelen? Itselläni oli -91 vuosimallissa lyhyellä koiranluulla joka ei ollut iskari kiinnitteinen..

        E: Oli kummiskin vanhemmalla yläpäällä
        sigpic

        Comment

        • hoocee325
          BTCF Member
          • Mar 2006
          • 153

          #5
          Originally posted by MiKqsu View Post
          Eikös noita vakaaja tyyppejä ollut kolmea erimallia jos oikein muistelen? Itselläni oli -91 vuosimallissa lyhyellä koiranluulla joka ei ollut iskari kiinnitteinen..

          E: Oli kummiskin vanhemmalla yläpäällä
          tossa kävin ongelmat puolella lukasemas ja siä meinattiin että 10/91 muuttuu toi vakaajan kiinnitys.. ittellä kun on 8/91 niin on vielä noilla pitkillä koiranluilla..

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎