Ostin kyseisen vm. 94 1.6l menopelin muutamia kuukausia takaperin. Autossa on alunperin ollut automaattilaatikko, mutta entinen omistaja vaihtoi siihen manuaalilaatikon. Projetki oli jäänyt kuitenkin hieman kesken ja tasauspyörästö oli vaihtamatta. Nyt sain viimein hankittua manuaaliboksin mukaisen tasauspyörästön.
Kysymys kuuluu, että kuinka kova projektio on kardaanin ja vetoakseleiden irrotus. Joutuuko vetoakselit irrottamaan ihan kokonaan pyörän navasta? Entä mistä asti kardaania joutuu irrottelemaan? Pitääkö irrotuksen jälkeen näitä osia tukea jotenkin vaihdon ajaksi? Ilmeisesti öljyt pitää murikkaan myös laittaa, vaikeakin operaatio?
Kysymys kuuluu, että kuinka kova projektio on kardaanin ja vetoakseleiden irrotus. Joutuuko vetoakselit irrottamaan ihan kokonaan pyörän navasta? Entä mistä asti kardaania joutuu irrottelemaan? Pitääkö irrotuksen jälkeen näitä osia tukea jotenkin vaihdon ajaksi? Ilmeisesti öljyt pitää murikkaan myös laittaa, vaikeakin operaatio?
Comment