Tyhjäkäynnillä voi ottaa 4,5 ja 6syl puolanjohdot irti ja käynti ei muutu mikskään. Tasakaasulla ja normaalisti kiihdytettäessä pitää pirunmoista pörinää putkessa ja syttyy vasta kaikilla kun lyö kaasun täysin pohjaan.
1-3 syl tulpat oli pirun karstaset ja 4-6 syl tulpat puhtaat ja ns. normaalin näköset.
autoon vaihdettu:
- Molemmat lamdat (ainut mistä antanu vikakoodia)
- Suuttimet
- Puolia vaihdettu ristiin ja uusittu myös
- Tulpat
- Ilmamäärämittari
- Kaasuläpän asentotunnistin
- Bensan suodatin
- Nokka-akselin asentotunnistin
- Kaikki maadotus pisteet käyty läpi.
- Moottorinohjausboxin liitin tarkastettu, että on kiinni kunnolla ja boxi avattu ja tarkastettu silmämääräsesti kunto.
Alkaa ideat loppumaan, että mistä löytyisi vikaa...oisko jollakulla hyviä vinkkejä...
1-3 syl tulpat oli pirun karstaset ja 4-6 syl tulpat puhtaat ja ns. normaalin näköset.
autoon vaihdettu:
- Molemmat lamdat (ainut mistä antanu vikakoodia)
- Suuttimet
- Puolia vaihdettu ristiin ja uusittu myös
- Tulpat
- Ilmamäärämittari
- Kaasuläpän asentotunnistin
- Bensan suodatin
- Nokka-akselin asentotunnistin
- Kaikki maadotus pisteet käyty läpi.
- Moottorinohjausboxin liitin tarkastettu, että on kiinni kunnolla ja boxi avattu ja tarkastettu silmämääräsesti kunto.
Alkaa ideat loppumaan, että mistä löytyisi vikaa...oisko jollakulla hyviä vinkkejä...
Comment