Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 ajotietokone ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BulletEye
    Bimmer Rookie
    • Mar 2011
    • 36
    • Karkkila

    E36 ajotietokone ongelma

    Terve! Ostin taannoin e36 325tds ja autossa oli paikallaan 7 nappinen ajotietokone ja se toiminut. hetken tutkittuani huomasin että ajotietokoneeseen menee vain yksi liitin kiinni ja toinen irrallaan ja minulla on myös bc nappi viiksessä.
    nyt ostin 18 nappisen mikä autossa ilmeisesti kuuluu olla. ajotietokone on Britti m3:sesta. pitääkö minun ohjelmoida laite toimimaan minun autossa? se näyttää likaa kulutuksen, nopeutta jne
    Myös käynnistäessä tulee teksti check control inact. mitä se tarkoittaa? miten saan check controllin päälle ?

    Nyt kaikki apuun on tarpeen tälläiselle aloittelijalle
    e36 325d M-sport -97 Montrealblau ''Rustyvidual''
    E91 320d M-sport -07 Le mans blau

    SOLD
    F36 418d M-Sport -15 Sapphire black
    E91 320d -06 Sapphire black

  • JJT
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6693
    • .......

    #2
    Originally posted by BulletEye View Post
    Terve! Ostin taannoin e36 325tds ja autossa oli paikallaan 7 nappinen ajotietokone ja se toiminut. hetken tutkittuani huomasin että ajotietokoneeseen menee vain yksi liitin kiinni ja toinen irrallaan ja minulla on myös bc nappi viiksessä.
    nyt ostin 18 nappisen mikä autossa ilmeisesti kuuluu olla. ajotietokone on Britti m3:sesta. pitääkö minun ohjelmoida laite toimimaan minun autossa? se näyttää likaa kulutuksen, nopeutta jne
    Myös käynnistäessä tulee teksti check control inact. mitä se tarkoittaa? miten saan check controllin päälle ?

    Nyt kaikki apuun on tarpeen tälläiselle aloittelijalle
    Check control inact tarkoittaa että cc ei toimi tai sitä ei ole.
    Jos sulla ei ole sitä autossa niin tuon saa pois einheit arvoja muuttamalla.

    Kulutusta saa korjauskertoimella muokattua, en tiedä riittääkö m3:sta olevassa obc.ssä säätövara.

    Myyn:
    M10/20/52 E30-E36 osia

    Comment

    • patu25
      Bimmer Rookie
      • Jun 2009
      • 80
      • Tampere

      #3
      Originally posted by JJT View Post
      tuon saa pois einheit arvoja muuttamalla.
      Itellä jälkiasennettu 18-nappinen OBC E36:ssa ja ennen toiminut check control täysin, mutta nyt vilkuttelee koko ajan tuota inactia. Miten tuo einheittien muuttaminen vaikuttaa toosaan? Ja saako niillä tuon herjan pois vai katoaako check control-ominaisuus samalla?

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎