Elikkäs sellaista kyselisin kun tuo koneen vaihto olisi näillä näkymin tulossa omaan käyttikseen, että toimiiko m50b20 ei vanos tuolla m52b20 johtosatsilla?
tiedän että jää ainakin vanoksen piuha ylimääräiseksi, mutta onko joku joskus joutunut kokeilemaan tälläistä? meinasin nimittäin laittaa koko johtosarjan, imm, ecun, lambdan ynnä muun paskan ja kokeilla..
muuten laittaisin m50 oman johtosarjan mutta kun se on automaattilootaisen. jos ei onnistu niin vinkkejä mitkä piuhat survaistaan yhteen tai maadoitetaan että ecu luulis vaihteen olevan p tai n asennossa?
ja sitten vielä että minkä takia: M52 ei ota kierroksia yli 5000 ja tärisee kuin perkele, osia vaihdettu: tulpat, imm, kaasuläpän asento tunnistin, nokan anturi. bensa paineet oli kierroksilla 3,5 eli ok, mutta vekotin ei pidä paineita bensa linjoissa yön yli, vika vai ominaisuus? kone käy kyllä lähes normi tyhjäkäyntiä siihen asti kunnes antaa tennaria yli 4000rpm kun laskettaa kierrokset niin sammuu.. epäilys on myös kannen halkeilusta koska tuntus tulevan venakoppaan höyrystynyttä vettä, ja röörin päästä tulee kans valkoista savua kuhan lämpiää.. kyllä olen katsonut separaattorin tai mikä vittu lie on imusarjan alla, ei vikaa. imusarjan liitoksiin suihkuteltu tököttiä, ei muutosta tyhjäkäyntiin. myös joka ikinen puola katsottu läpi, kaikki toimii.. ja oli kaksi vikakoodia: imm ja kaasuläpän potentio metri, vaihdettu molemmat.
kiitos jos jaksoit lukea nukahtamatta välillä
niin ja uus mylly on jo tallissa, siis m50b20 non vanos -91/92, boschin palikoilla...
tiedän että jää ainakin vanoksen piuha ylimääräiseksi, mutta onko joku joskus joutunut kokeilemaan tälläistä? meinasin nimittäin laittaa koko johtosarjan, imm, ecun, lambdan ynnä muun paskan ja kokeilla..
muuten laittaisin m50 oman johtosarjan mutta kun se on automaattilootaisen. jos ei onnistu niin vinkkejä mitkä piuhat survaistaan yhteen tai maadoitetaan että ecu luulis vaihteen olevan p tai n asennossa?
ja sitten vielä että minkä takia: M52 ei ota kierroksia yli 5000 ja tärisee kuin perkele, osia vaihdettu: tulpat, imm, kaasuläpän asento tunnistin, nokan anturi. bensa paineet oli kierroksilla 3,5 eli ok, mutta vekotin ei pidä paineita bensa linjoissa yön yli, vika vai ominaisuus? kone käy kyllä lähes normi tyhjäkäyntiä siihen asti kunnes antaa tennaria yli 4000rpm kun laskettaa kierrokset niin sammuu.. epäilys on myös kannen halkeilusta koska tuntus tulevan venakoppaan höyrystynyttä vettä, ja röörin päästä tulee kans valkoista savua kuhan lämpiää.. kyllä olen katsonut separaattorin tai mikä vittu lie on imusarjan alla, ei vikaa. imusarjan liitoksiin suihkuteltu tököttiä, ei muutosta tyhjäkäyntiin. myös joka ikinen puola katsottu läpi, kaikki toimii.. ja oli kaksi vikakoodia: imm ja kaasuläpän potentio metri, vaihdettu molemmat.
kiitos jos jaksoit lukea nukahtamatta välillä

niin ja uus mylly on jo tallissa, siis m50b20 non vanos -91/92, boschin palikoilla...
Comment