Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 M3 3.0l perä täristää

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kannaksenhanu
    Bimmer Rookie
    • Aug 2011
    • 165
    • Klaukkala

    E36 M3 3.0l perä täristää

    Nyt olis sellanen ongelma elikäs olen uusinut jouset, iskarit, iskarin kiinnitys puslat ja mutterit levyineen. Aluksi ei mitään toimi aivan normaalisti sutiessakin, mutta nyt kun takarenkaat sutii niin perä täristää lievästi mistä mahtaisi moinen ongelma johtua ? Samoiten auto on ihan hiljattain alkanut vähän perä lievästi hakemaan kun ajaa uraan tai jos tiellä kuten kehä kolmosella on rouhittuja uria...aivan ymmällään mistä kannattais edes alottaa tarkastus.
    Harrastekärry: E36 M3 diamondshwarz
    Käyttökärry: E61 530xd M-sport
    Työkärry: VW trasporter cross 4motion TDI
  • Exorcist
    Wax on - Wax off
    • Dec 2004
    • 1806
    • Riihimäki

    #2
    Oiskohan E36 tyyppivika eli taka-apurungon puslat..

    Comment

    • Supa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 7597
      • Järvenpää

      #3
      Vanha auto muutenki, kaikki puslat ja pari palloniveltäki uusiks taka-akselistossa niin alkaa kulkee niinku kuuluu
      - E90 320i LCI M-sport -09
      - Porsche Boxster 987 2.7 -07

      Comment

      • Kannaksenhanu
        Bimmer Rookie
        • Aug 2011
        • 165
        • Klaukkala

        #4
        Kiitos vastauksista, eiköhän nuo puslat aiheuta sen. Tilasin ebaystä powerflexin koko puslasetin eteen&taakse...nää taitaa olla helpompia laittaa takas paikalleen kuin kumipuslat ?
        Harrastekärry: E36 M3 diamondshwarz
        Käyttökärry: E61 530xd M-sport
        Työkärry: VW trasporter cross 4motion TDI

        Comment

        • Supa
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2005
          • 7597
          • Järvenpää

          #5
          Joo jos jämäköittyminen ei haittaa, niihin apurungon flexeihin kannattaa teettää paksummat aluslevyt ja tokihan siellä on monta muuta puslaa mitä ei powerflexisinä saa mm poikittaistukivarsissa, niin ne samalla vaihtoon alkuperäisosilla.
          Yleensä sen ylemmän tukivarren pallonivel väljistyy kaikis 3 sarjasis aika nopsaan.
          - E90 320i LCI M-sport -09
          - Porsche Boxster 987 2.7 -07

          Comment

          • alaska
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2009
            • 595
            • PKS

            #6
            ihan vain vinkkinä tarkista myös kardaanin kannatin laakeri ja se kumilimppu
            Last edited by alaska; 26-10-2011, 22:07.
            Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎