Nyt olis sellanen ongelma elikäs olen uusinut jouset, iskarit, iskarin kiinnitys puslat ja mutterit levyineen. Aluksi ei mitään toimi aivan normaalisti sutiessakin, mutta nyt kun takarenkaat sutii niin perä täristää lievästi mistä mahtaisi moinen ongelma johtua ? Samoiten auto on ihan hiljattain alkanut vähän perä lievästi hakemaan kun ajaa uraan tai jos tiellä kuten kehä kolmosella on rouhittuja uria...aivan ymmällään mistä kannattais edes alottaa tarkastus.
E36 M3 3.0l perä täristää
Collapse
X
-
E36 M3 3.0l perä täristää
Harrastekärry: E36 M3 diamondshwarz
Käyttökärry: E61 530xd M-sport
Työkärry: VW trasporter cross 4motion TDITags: None
-
Oiskohan E36 tyyppivika eli taka-apurungon puslat..
-
Kiitos vastauksista, eiköhän nuo puslat aiheuta sen. Tilasin ebaystä powerflexin koko puslasetin eteen&taakse...nää taitaa olla helpompia laittaa takas paikalleen kuin kumipuslat ?Harrastekärry: E36 M3 diamondshwarz
Käyttökärry: E61 530xd M-sport
Työkärry: VW trasporter cross 4motion TDI
Comment
-
Joo jos jämäköittyminen ei haittaa, niihin apurungon flexeihin kannattaa teettää paksummat aluslevyt ja tokihan siellä on monta muuta puslaa mitä ei powerflexisinä saa mm poikittaistukivarsissa, niin ne samalla vaihtoon alkuperäisosilla.
Yleensä sen ylemmän tukivarren pallonivel väljistyy kaikis 3 sarjasis aika nopsaan.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
Comment