Elikkä vaihdatin uuden kytkinpaketin(SACHS) mutta luistaa kytkin edelleen.
Myös uusi työsylinteri vaihdettu mutta ei sekään auttanut.
Tuli mieleen että kun kerran laatikon joutuu irroittamaan niin josko samalla sitten vaihtaisi sinne kovan vauhtipyörän olettaen että vika olisi kaksoimassapyörässä?
Searchilla löytyi jonkun verran tietoa asiasta mutta voisko joku nyt vääntää rautalangasta mitä kaikkea ko. projektiin tarvitsee niin vois alkaa halimaan osia.
-Eli ensin mistä kannattaa alkaa vauhtipyörää metsästämään? mieluiten suht halvalla tietenkin.
-Mikä painelaakeriksi? -e21 323i ?
-Mikä kytkinlevy,asetelma?
Osanumerot plussaa.
Myös uusi työsylinteri vaihdettu mutta ei sekään auttanut.
Tuli mieleen että kun kerran laatikon joutuu irroittamaan niin josko samalla sitten vaihtaisi sinne kovan vauhtipyörän olettaen että vika olisi kaksoimassapyörässä?
Searchilla löytyi jonkun verran tietoa asiasta mutta voisko joku nyt vääntää rautalangasta mitä kaikkea ko. projektiin tarvitsee niin vois alkaa halimaan osia.
-Eli ensin mistä kannattaa alkaa vauhtipyörää metsästämään? mieluiten suht halvalla tietenkin.
-Mikä painelaakeriksi? -e21 323i ?
-Mikä kytkinlevy,asetelma?
Osanumerot plussaa.
Comment