Hyvää ruuvaussoftaa käyttämällä orggislukemaa ei selvitä edes Laakkonen... ja ko. softia on netissä jaossa yli kymmenen erilaista. E36 on muuten helpoin ruuvattava volkkarien jälkeen...
Ja varmasti ruuvatuin, ainakin coupet :wink: no ei vaiskaan, ku kaikkihan ne on 130-150tkm ajettuja
Hyvää ruuvaussoftaa käyttämällä orggislukemaa ei selvitä edes Laakkonen... ja ko. softia on netissä jaossa yli kymmenen erilaista. E36 on muuten helpoin ruuvattava volkkarien jälkeen...
Ja varmasti ruuvatuin, ainakin coupet :wink: no ei vaiskaan, ku kaikkihan ne on 130-150tkm ajettuja
Joops, nehän on niin huonojakin ajaa, ettei niihin voi kilometrejä edes tulla :wink: ... niinpä, oikeastihan se 100tkm tulee jo pelkästään parkkipaikalla ajettaessa 10vuotta vanhalle autolle :wink: . Voihan niitä "helmiäkin" löytyä mutta ku ne kaikki Saksasta tuodut on sit 90-120tkm ajettuja niin kyllä pistää hymyilyttään. En yhtään ihmettele jos on volskujen jälkeen helpoimpia ruuvata toi e36-malli. Omanikin wanhus on roudattu Suomeen muuttoautona 2000 ja mittarissa on nyt 260tkm. Tuonnin "vapauduttua" tuonkin hinta tuli alas että jymähti, koitas tuolla mittarilukemalla kilpailla noiden Saksalaisten "90"tkm ajettujen kans vaikka kuinka olis hieno sisältä ja päältä...mittarilukemaa tuijotetaan kuitenkin aika paljon. Omaani en myy, kaaret sisään ja vaikka jäälle rallia vetämään .
sitte ku nämä "120-150tkm" ajetut on ollu suomessa käytössä jonku aikaa(vaikka 40tkm) nii aletaa haukkuu kuinka vähän bmw kestää ku alkaa mennä kantta sun muuta.
joskus kysyin huollossa että voiko sitä mittarin lukemaa saaha selville,nii meinasivat ettei he ainakaa tiiä miten sen vois saada.
Comment