Heps!
Aamulla töihin tyyräällessä alko jatke ns. puutua tasakaasulla n.85km/h ajettaessa. kierroksia pyöriästi 2500, ei muuta kun lisää kaasua niin nosti kierroksia laiskasti -> pienenpi vaihde ni taas mennää. Suuremmilla ja pienemmillä kierroksilla pelaa "normaalisti". Eli ainostaan 2000-3000 kiepin välillä puutuu ja paikoillaan kun nostaa kierrokset edellä mainittuun niin moottori tärisee ja ihan kun ei kävis kaikilla sylinteriillä tasaaseti??. Ilmamassa mittarin haitariputken toinen putkiliitos( mikkä tuloo sinne alle) oli halki. Vaihdoin uuden eikä vika hävinnyt. Auto tosiaan -93 e36 320i vanoksella, moottorityypistä ei sen kummenpaa tietoa nimim. Eka BMW( Eikä tiärä onko viimeene ). Missä kannattaa alkaa seuraavaks vikaa ehtimään??
Aamulla töihin tyyräällessä alko jatke ns. puutua tasakaasulla n.85km/h ajettaessa. kierroksia pyöriästi 2500, ei muuta kun lisää kaasua niin nosti kierroksia laiskasti -> pienenpi vaihde ni taas mennää. Suuremmilla ja pienemmillä kierroksilla pelaa "normaalisti". Eli ainostaan 2000-3000 kiepin välillä puutuu ja paikoillaan kun nostaa kierrokset edellä mainittuun niin moottori tärisee ja ihan kun ei kävis kaikilla sylinteriillä tasaaseti??. Ilmamassa mittarin haitariputken toinen putkiliitos( mikkä tuloo sinne alle) oli halki. Vaihdoin uuden eikä vika hävinnyt. Auto tosiaan -93 e36 320i vanoksella, moottorityypistä ei sen kummenpaa tietoa nimim. Eka BMW( Eikä tiärä onko viimeene ). Missä kannattaa alkaa seuraavaks vikaa ehtimään??
Comment