Elikkäs, monesti kun vänkärin oven aukaisee ihan auki asti, niin HÄTÄVILKUT menevät päälle? :think ovi paukahtaa todella kovaa, koska oikea tappi topparista puuttuu ja korvattu jollain pultilla... mikähä perhana voi laittaa vilkut soimaan tässä tapauksessa?? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
318iS Todella erikoinen vika?
Collapse
X
-
Originally posted by m.luukkonen View PostElikkäs, monesti kun vänkärin oven aukaisee ihan auki asti, niin HÄTÄVILKUT menevät päälle? :think ovi paukahtaa todella kovaa, koska oikea tappi topparista puuttuu ja korvattu jollain pultilla... mikähä perhana voi laittaa vilkut soimaan tässä tapauksessa?? :thinkLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by m.luukkonen View PostKyllä on hälytin mutta ei tietoa onko toiminnassa... Missäs nämä sensorit sijaitsee?:think
osa 22.. mutta eipä tuo nyt oikein selitä sitä miksi oven avaus ääriasentoon hätävilkut laukaisisi.. onkos siellä jossain pilareissa esim sellasia piskusia sensoreita.. ihan kuin mini mini diskantit ?? Mites noi hätävilkut sitten pois saa ? avaimesta? ihan nappulasta ?
Comment
-
-
Ite oon aina sammuttanu ne sillee että käytän hätävilkkukatkaisijaa päällä ja pois... sillo häviää. Vois kokeilla avaimesta tapahtuuko mitää jos painaa. :think Ja ei ole niitä pienenpieniä diskantin näköisiä sensoreita, tai sitte oon todella sokea enkä ole niitä nähnyt tässä vuoden aikana..Volvo V60 D4 AWD -13 (käyttis)
E30 316i M40B16 4d -89 (projekti)
E36 320 M52B20 Cabriolet -95 (kesäpirssi)
Ex:
E39 525tds Sedan -99
E36 318iS Coupe -93
E60 530DA -04
Comment
-
-
Originally posted by m.luukkonen View PostIte oon aina sammuttanu ne sillee että käytän hätävilkkukatkaisijaa päällä ja pois... sillo häviää. Vois kokeilla avaimesta tapahtuuko mitää jos painaa. :think Ja ei ole niitä pienenpieniä diskantin näköisiä sensoreita, tai sitte oon todella sokea enkä ole niitä nähnyt tässä vuoden aikana..
Comment
-
-
Vois tarkastaa ne johdot... koska se ovi paukahtaa iha HELVETIN kovasti mut tosiaan niin ei tapahtunu mittää ku painelin avaimesta ja ne vilkut oli päällä.Volvo V60 D4 AWD -13 (käyttis)
E30 316i M40B16 4d -89 (projekti)
E36 320 M52B20 Cabriolet -95 (kesäpirssi)
Ex:
E39 525tds Sedan -99
E36 318iS Coupe -93
E60 530DA -04
Comment
-
Comment