Announcement

Collapse
No announcement yet.

ykkös pytyssä öljyä eikä starttaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peikkox
    Newbiemmer
    • Mar 2012
    • 5
    • helsinki

ykkös pytyssä öljyä eikä starttaa

Hei olen kohta bemmin omistaja 320 e36. Onko iso vika kannattaako ostaa kun on tollanen vika..
    Olen lukenut monia palstoja ja osasta käy ilmi et ois huohotin tukossa ja toiset et kanstiivari no nyt auto on seissyt noin 1v kun ei mennyt viime leimasta läpi.... Päästöt liika korkeet
  • e30tampio
    Banned
    • Feb 2012
    • 216
    • Seinäjoki

Originally posted by peikkox View Post
    Hei olen kohta bemmin omistaja 320 e36. Onko iso vika kannattaako ostaa kun on tollanen vika..
    Olen lukenut monia palstoja ja osasta käy ilmi et ois huohotin tukossa ja toiset et kanstiivari no nyt auto on seissyt noin 1v kun ei mennyt viime leimasta läpi.... Päästöt liika korkeet
    Kaipa tuo on aika paljon hinnasta kiinni... jompi kumpi noista vioista varmaan täsmää kyllä tuohon ... jos huohotin tukossa niin selviät helpolla.. yläpään tiivistesarja kannattanee kuitenkin vaihtaa... jos kansi moro niin sitten on vähän enemmän tekemistä tai rahan menoa...

Comment

• peikkox
      Newbiemmer
      • Mar 2012
      • 5
      • helsinki

Originally posted by e30tampio View Post
      Kaipa tuo on aika paljon hinnasta kiinni... jompi kumpi noista vioista varmaan täsmää kyllä tuohon ... jos huohotin tukossa niin selviät helpolla.. yläpään tiivistesarja kannattanee kuitenkin vaihtaa... jos kansi moro niin sitten on vähän enemmän tekemistä tai rahan menoa...

Siis kannattaako hinta noin 400-650 siis pyynti ja kukaan ei ole viel tutkinut sitä kunnolla!!!! Joten tarviin jeesiä nyt yks sano et jos huohotin tukos ni ei sinne pyttyynpitäis öljyä päästä. Voiko?

Comment

• e30tampio
        Banned
        • Feb 2012
        • 216
        • Seinäjoki

Siis kannattaako hinta noin 400-650 siis pyynti ja kukaan ei ole viel tutkinut sitä kunnolla!!!! Joten tarviin jeesiä nyt yks sano et jos huohotin tukos ni ei sinne pyttyynpitäis öljyä päästä. Voiko?
        No ei pitäis päästä joo mut voi pääst iha vaikka venttiilin kautta kun kopassa öljyä ja paine.. itse oon sen verran pössö että jos 400e saat auton ni ostaisin ja jos isompi kansi vika niin vaihtaisin sinne toisen b20 - b25 koneen, niitä saapi 300e ja ylöspäin.. toki auto sais muuten olla ehjä..

Comment

• peikkox
          Newbiemmer
          • Mar 2012
          • 5
          • helsinki

No ei pitäis päästä joo mut voi pääst iha vaikka venttiilin kautta kun kopassa öljyä ja paine.. itse oon sen verran pössö että jos 400e saat auton ni ostaisin ja jos isompi kansi vika niin vaihtaisin sinne toisen b20 - b25 koneen, niitä saapi 300e ja ylöspäin.. toki auto sais muuten olla ehjä..
          Joten ostan ja sit ruvetaan porukoilta kyselee mitä tutkia ekaks.... Saa niit vinkkejä laittaa jo käyn su viimeistään hakee sen........

Comment

• Haju69
            Administrator
            • Nov 2005
            • 16341
            • Leppävirta

onko se M50 vai M52 koneella? m50 ei tuota huohotin ongelmaa ole. Eli vuosimallin jos kertoisit ainakin tai mikä motti siinä on.
            LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
            E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
            B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
            Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
            Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

Comment

• peikkox
              Newbiemmer
              • Mar 2012
              • 5
              • helsinki

Originally posted by Haju69 View Post
              onko se M50 vai M52 koneella? m50 ei tuota huohotin ongelmaa ole. Eli vuosimallin jos kertoisit ainakin tai mikä motti siinä on.

epäilys on M50 vuos oli kai 1993 mikä siis on...

Comment

• BavariaMW
                Bimmer Rookie
                • Mar 2011
                • 149
                • Iitti

m50 jos se on tosiaankin orggis -93.

Comment

• jr66
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 16418
                  • Asikkala

Hei olen kohta bemmin omistaja 320 e36.
                  Älä osta, kenenkään ei pitäisi ostaa e36 320i:tä. Välimalli.

Comment

• e30tampio
                    Banned
                    • Feb 2012
                    • 216
                    • Seinäjoki

Originally posted by jr66 View Post
                    Älä osta, kenenkään ei pitäisi ostaa e36 320i:tä. Välimalli.
                    no joo onhan toiki tosi mutta jos sinne sen b25 heittää ni on iha ok värkki

Comment

• beehoo
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2005
                      • 133
                      • Helsinki

no joo onhan toiki tosi mutta jos sinne sen b25 heittää ni on iha ok värkki
                      No vaikuttaa nyt tämän topikin tapauksessa siltä, että b25:sta ei olla "heittämässä" sinne.

Jotta juu 325 toki mielummin, mutta hinta on varmaan vähän isompi, kuin konevikanen 320..

Comment

• e30tampio
                        Banned
                        • Feb 2012
                        • 216
                        • Seinäjoki

Originally posted by beehoo View Post
                        No vaikuttaa nyt tämän topikin tapauksessa siltä, että b25:sta ei olla "heittämässä" sinne.

Jotta juu 325 toki mielummin, mutta hinta on varmaan vähän isompi, kuin konevikanen 320..
                        no heittämässä ja heittämässä mutta jos kansiremppaan meinaa alkaa niin helpommalla heittää sen b25 sinne ja rahassakin säästänee jos löytää helpolla mosan..

Comment

• peikkox
                          Newbiemmer
                          • Mar 2012
                          • 5
                          • helsinki

no heittämässä ja heittämässä mutta jos kansiremppaan meinaa alkaa niin helpommalla heittää sen b25 sinne ja rahassakin säästänee jos löytää helpolla mosan..

siis tarkoitus ei ollut kysellä motin vaihtoa vaan saada joku hyvä ja varma selitys et onko kone mennyt vaiko pelastettavissa..... ja silleen ei mua se niin et mikä motti ja mikä ei.. haluun vaan tietää et onko ihan paskana toi motti vai ei kiitos

Comment

• BavariaMW
                            Bimmer Rookie
                            • Mar 2011
                            • 149
                            • Iitti

No nyt sitte ainaki selvä että ei huohotin vika, jos ei kerta m50 esiinny, mutta tosiaankin varmastikin aika mahdotonta kenenkään sinulle antaa varmaa arviota vaurioista ilman näkemistä, että riski se tulee olemaan joka tapauksessa, auton ostaminen riippuu nyt varmaan siitä että kuinka paljon pystyt itse sitä tarvittaessa sitten laittamaan. :think

Comment

Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎