M50b25 päästö ongelma.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MrBubbles
    replied
    Originally posted by paksu-pena View Post
    No ei nyt ihan mutta tulppa ainakin läjään ja kierteet paskaksi.Imusarja täynnä öljyä ja isoja raudan kokkareita.Kokeilin uutta puolaa ja imetin sitten vähä menemään niin alko kone kalkattaa ja en ehtiny heti pysähtyä niin kuuluvaan tusahus koneesta ja ilmanputsarista savut pihalle.
    Mikä sieltä leipo kiinni?Kiertokanken laakeri?Mutta nyt taitaa olla koko motti sökönä,lyyä päissään tuleen ja polttaa koko paska.
    Kk-liuska ehkä pyörähtäny ja mäntä lyöny kattoon heittäisin. Hankala vähä puskista heittää

    Leave a comment:


  • paksu-pena
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Tai ainakin kone hajos, ei kai sentään kannesta läpi :think
    No ei nyt ihan mutta tulppa ainakin läjään ja kierteet paskaksi.Imusarja täynnä öljyä ja isoja raudan kokkareita.Kokeilin uutta puolaa ja imetin sitten vähä menemään niin alko kone kalkattaa ja en ehtiny heti pysähtyä niin kuuluvaan tusahus koneesta ja ilmanputsarista savut pihalle.
    Mikä sieltä leipo kiinni?Kiertokanken laakeri?Mutta nyt taitaa olla koko motti sökönä,lyyä päissään tuleen ja polttaa koko paska.

    Leave a comment:


  • baijeri88
    replied
    Originally posted by MrBubbles View Post
    Oho empäs muistanu. Eipä taida onnistua
    onnistuu kun vähän virittää.. puola irti ja siitä se tatti pois.. sitten jostain 2,5neliön piuhasta laitoin välijohdon, josta sain mitattua..
    kuorii sen verran enemmän sitä johtoa, että saa mytättyä sinne puolan päähän ja tulpan päähän tein sellasen lenkin, jonka sai tulpan yläpään ympärille..

    Leave a comment:


  • Löwen
    replied
    Miten sait koneen hajoamaan?

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by paksu-pena View Post
    Eipä tarvi enään päästöistä huolehtia,tuli mäntä kannesta läpi
    Tai ainakin kone hajos, ei kai sentään kannesta läpi :think

    Leave a comment:


  • paksu-pena
    replied
    Eipä tarvi enään päästöistä huolehtia,tuli mäntä kannesta läpi

    Leave a comment:


  • MrBubbles
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Miten tämä homma tehdään m50-koneessa ? Puolat suoraan tulppien päällä eli ei ole tulpanjohtoja ollenkaan, jokin piuha-adapteri tjs?
    Oho empäs muistanu. Eipä taida onnistua

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by MrBubbles View Post
    Syttylampulla näkee. Jos kipinä tulee niin strobo räpsähtää. Tarkasti kattot räpsyykö lamppu tasasesti.
    Miten tämä homma tehdään m50-koneessa ? Puolat suoraan tulppien päällä eli ei ole tulpanjohtoja ollenkaan, jokin piuha-adapteri tjs?

    Leave a comment:


  • Löwen
    replied
    Voit vielä tarkistaa niiden liittimien kumisukkien alle mutta tuskin sieltä mitään silminnähtävää vikaa löytyy. Liittimistä voi myös yleismittarilla mittailla, asiasta ymmärtävä foorumilainen antanee opastusta.

    Onko muuten bensanpaineensäätimelle menevä letku ehjä? Ylipäätään kaikki imupuolen letkut olisi hyvä käydä tarkasti läpi ellet ole jo käynyt. Kannattaahan se johdon päähän tosiaan viedä ja vielä mieluusit sellaiselle kaverille joka osaa livedataa katsella sekä ymmärtää sitä. Menet tuonne oman läänisi topiceihin kyselemään josko joku heebo katselis sitä dataa!

    Leave a comment:


  • MrBubbles
    replied
    Originally posted by paksu-pena View Post
    Putkessa oli parissa kohtaa reikä niin ne paikkasin.Mistä muuten johtuu että kovan pommituksen jälkeen menee yleensä tulppa sököksi ja motti alkaa käydä viidellä.uudet ngk tulpat ja nyt saa jo toisen vaihtaa.Puola vetelee viimeisiä?

    Ja miten voi selvittää minkä pytyn tulppa on mennyt?Pitääkö kaikki aina käyttää irti?
    Syttylampulla näkee. Jos kipinä tulee niin strobo räpsähtää. Tarkasti kattot räpsyykö lamppu tasasesti.

    Leave a comment:


  • paksu-pena
    replied
    Originally posted by Löwen View Post
    Onhan puolien maadoitus kunnossa eikä johdot ole ehtoopuolella? Tulpanhattujen kunto? Olikos auto käytetty johdon jatkeena? Kansivian varmaan huomaisit muutenkin jos sellaisesta olisi kyse.
    Meinaatko niitä sytkän johtoja joissa on se pistoke joka tulee puolaan?Ainakin päälle päin kaikki näyttäs olevan ok,voiko niitä jotenkin testata?Tulpanhatut tarkastanu,ei murtumia eikä näkynyt hapettumia.Johdon jatkeena ei ole vielä käytetty,pitäs varmaan sekin koittaa jos siellä jotakin näkyis.

    Tyhjäkäynnillä auto hyrskyttää kans melko omituisesti ja kulutusmittari näyttää koko ajan jotakin 10-12l normi matka ajossa vaikka ennen ollut alle 10.Moottori jarruksessa pelaa kans ihan oikein eikä viisari heijaa miten sattuun.Joskus lämpymällä koneella saattaa joutua starttaan jonku aikaa ennen ku lähtee käymään.

    Ja tosiaan jos kiihdyttää vähä rajummin niin aluksi röpöttää ja sitten se häviää mutta vetää silti aika laiskasti
    Last edited by paksu-pena; 27-03-2012, 00:49.

    Leave a comment:


  • Löwen
    replied
    Originally posted by paksu-pena View Post
    Näin oon tehnytkin ja aina on 6 pytyn tulppa ollut märkä ja musta.Mistäs se vois johtua?Venttiili/kansi vuotaa?Vaikka puolia vaihtelee ristiin niin aina on 6 pytty pimeenä.Nyt on tosin alkanut pelaamaan jotenkin mutta meinaa röpöttää 1000-3000rpm alueella ja tuntuu että yläkierroksilla pelaa normisti mutta vedot silti vähäsen hukassa.
    Onhan puolien maadoitus kunnossa eikä johdot ole ehtoopuolella? Tulpanhattujen kunto? Olikos auto käytetty johdon jatkeena? Kansivian varmaan huomaisit muutenkin jos sellaisesta olisi kyse.

    Leave a comment:


  • paksu-pena
    replied
    Originally posted by Löwen View Post
    Kannattaa ainakin ne haljenneet puolat vaihtaa. Siinä samalla kaikkiin uudet hatut. Voit vaikka koittaa auton käydessä napata yksitellen jokaisen puolan johdon irti ja silloin jos jonkun liittimen irrotuksella ei ole käyntiin vaikutusta, on pimeä pytty paikallistettu.
    Näin oon tehnytkin ja aina on 6 pytyn tulppa ollut märkä ja musta.Mistäs se vois johtua?Venttiili/kansi vuotaa?Vaikka puolia vaihtelee ristiin niin aina on 6 pytty pimeenä.Nyt on tosin alkanut pelaamaan jotenkin mutta meinaa röpöttää 1000-3000rpm alueella ja tuntuu että yläkierroksilla pelaa normisti mutta vedot silti vähäsen hukassa.

    Leave a comment:


  • Löwen
    replied
    Originally posted by paksu-pena View Post
    Putkessa oli parissa kohtaa reikä niin ne paikkasin.Mistä muuten johtuu että kovan pommituksen jälkeen menee yleensä tulppa sököksi ja motti alkaa käydä viidellä.uudet ngk tulpat ja nyt saa jo toisen vaihtaa.Puola vetelee viimeisiä?

    Ja miten voi selvittää minkä pytyn tulppa on mennyt?Pitääkö kaikki aina käyttää irti?
    Kannattaa ainakin ne haljenneet puolat vaihtaa. Siinä samalla kaikkiin uudet hatut. Voit vaikka koittaa auton käydessä napata yksitellen jokaisen puolan johdon irti ja silloin jos jonkun liittimen irrotuksella ei ole käyntiin vaikutusta, on pimeä pytty paikallistettu.

    Leave a comment:


  • paksu-pena
    replied
    Putkessa oli parissa kohtaa reikä niin ne paikkasin.Mistä muuten johtuu että kovan pommituksen jälkeen menee yleensä tulppa sököksi ja motti alkaa käydä viidellä.uudet ngk tulpat ja nyt saa jo toisen vaihtaa.Puola vetelee viimeisiä?

    Ja miten voi selvittää minkä pytyn tulppa on mennyt?Pitääkö kaikki aina käyttää irti?
    Last edited by paksu-pena; 24-03-2012, 19:31.

    Leave a comment:

Working...
X