Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hieman Pulmia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Youser2
    Newbiemmer
    • Mar 2012
    • 11
    • finland

    Hieman Pulmia

    Ostin e36 325I bemmin ja nyt ilmeni että taka sumari loimottelee kokoajan :think
    oisko vika releessä mutta mikä on taka sumarille kuuluva rele Huolto kirjastakaan ei o apuu ku on tuonti vehje.... onko kellään ollut vastaavia ongelmmia
    Last edited by Youser2; 03-04-2012, 23:48.
  • antti79
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 2499
    • Littoinen

    #2
    No siitä huoltokirjasta tuskin olisi mitään apua vaikka suomenkielellä olisikin.
    Itse asiaan, hyvin pikainen googletus -> http://imageshack.us/photo/my-images...kaavio7ap.gif/

    Itse kyllä epäilisin takaluukun johtoja. Aika useasti näistä vanhoista pommeista on johdot poikki ja oikosulussa siellä takaluukulle menevässä johtonipussa (kumiputken sisällä). Aiheuttavat milloin mitäkin probleemaa.
    sigpic
    Originally Posted by jari kihlman
    "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

    Comment

    • Youser2
      Newbiemmer
      • Mar 2012
      • 11
      • finland

      #3
      Originally posted by antti79 View Post
      No siitä huoltokirjasta tuskin olisi mitään apua vaikka suomenkielellä olisikin.
      Itse asiaan, hyvin pikainen googletus -> http://imageshack.us/photo/my-images...kaavio7ap.gif/

      Itse kyllä epäilisin takaluukun johtoja. Aika useasti näistä vanhoista pommeista on johdot poikki ja oikosulussa siellä takaluukulle menevässä johtonipussa (kumiputken sisällä). Aiheuttavat milloin mitäkin probleemaa.

      No täytyy katsoo se johto nivaska läpi eiköhään ''vika'' ole suhteelisen helppo paikantaa :P

      Comment

      • Youser2
        Newbiemmer
        • Mar 2012
        • 11
        • finland

        #4
        No mitäs nyt vika ei ollut johto nipussa ja edelleen toisen puolen sumari loimottaa :-\

        Comment

        • mehtojarvi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2007
          • 1518
          • Kymenlaakso

          #5
          ainakin sillon palaa jos on vääränlainen polttimo,eli siis vaikka 1-lankanen kun 2-lankanen kuuluis olla.
          E91 325xi vm07
          E60 530xd vm06 stage X

          Comment

          • Youser2
            Newbiemmer
            • Mar 2012
            • 11
            • finland

            #6
            asia selvä... täytyy tarkistaa

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎