Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vedin vahingossa E36 cäbin hätävivusta! Mikä avuksi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Playpig
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2006
    • 888
    • Iisalmi

    Vedin vahingossa E36 cäbin hätävivusta! Mikä avuksi?

    Suunnittelin subikoteloo tuonne suksiluukkuun, niin siinä sitten vahingossa potkasin sen kuskinpuolen matkustajan penkin alla olevan hätävivun auki.

    Katto oli alhaalla kun tuo sattui. Eli miten saan katon taas toimimaan? Nyt moottorit vaan jurraa siellä paikallaan...

    EDIT: PERJANTAI KOLMASTOISTA...
    Nyt: E39 530DA Touring -98

    ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
  • Haju69
    Administrator
    • Nov 2005
    • 16328
    • Leppävirta

    #2
    Moottori pitäs asentaa uudelleen paikoilleen. On nyt pois paikaltaan. Sieltä kontista se asennetaan.

    En muista oliko nyt molemmin puolin sama homma vai ainoastaan toisella puolella (kuskinpuolella)

    En muista varmaks myös sitäkään vaatiko jotain kalibrointi hommia nyt sitten. :think

    Edit: Tuolla ohjeella varmaan pärjäät. http://www.youtube.com/watch?v=boiyb...feature=relmfu
    Last edited by Haju69; 13-04-2012, 14:05.
    LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
    E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
    B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

    Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
    Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
    Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

    Comment

    • MarQu
      Moderator
      • Mar 2006
      • 5513
      • Vaasa

      #3
      Jep. Moottorit takaisin paikoilleen. Löytyvät kuskin puolelta takakontista. Siinä on verhoilut edessä ne pitää irroittaa että pääsee käsiksi moottoreihin.

      Toinen moottori on takakyljen vieressä ja toinen siinä kattokotelon alla.

      Katto kannattaa manuaalisesti rullata valmiiksi koteloon ennenkuin moottorit painaa kiinni.

      Kun kaikki on paikoillaan niin katon kalibrointi ja kovaa ajoo. ohjeet löytyy foorumiltakin.
      sigpic

      Comment

      • Haju69
        Administrator
        • Nov 2005
        • 16328
        • Leppävirta

        #4
        Kyllä ja tuo yllä oleva linkki kertoo kaiken tämän videon muodossa.
        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
        E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

        Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

        Comment

        • Playpig
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2006
          • 888
          • Iisalmi

          #5
          Tänks. Tuon videon avulla sain katon taas pelaamaan. Eipä ollut kovin vaikea homma loppujen lopuksi.
          Nyt: E39 530DA Touring -98

          ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎