Auto käynnistyy normaalisti ja aluksi kierrokset on jossain tuhanne pintaan eli vähän korkeat, mutta kun lähdetään liikkeelle ja vaihdetta vaihtaessa niin kierrokset nousevat, ja kun heittää pienestä nopeudesta vapaalle ja rullailee eteen päin niin kierrokset hyppivät jossai 1000-2000rpm, eikä motti tajua heti myöskään moottorijarrutusta vaan menee hetken aikaa vielä kaasulla vaikka kaasu on poissa.
Imusarjan alla oleva tyhjäkäyntiventtiilistä lähtee 2 letkua, toinen letku menee haitariputkeen ja toinen pää imusarjaan, imusarjaan menevä letku menee semmoiseen jonkilainees putkenpäähän jonka pitäisi olla tiivis?, tämä osa joka on imusarjassa kiinni johka putki tulee heiluu epämääräisesti ja tuntuisi aivan että se olisi halki tai jotai? Kuuluuko tämä osa heilua sielä hieman kevyesti? voisiko sieltä välistä vuotaa ilmaa imusarjaan ja näin vaikuttaa tyhjäkäyntiin ja kierrosten heilumiseen
Imusarjan alla oleva tyhjäkäyntiventtiilistä lähtee 2 letkua, toinen letku menee haitariputkeen ja toinen pää imusarjaan, imusarjaan menevä letku menee semmoiseen jonkilainees putkenpäähän jonka pitäisi olla tiivis?, tämä osa joka on imusarjassa kiinni johka putki tulee heiluu epämääräisesti ja tuntuisi aivan että se olisi halki tai jotai? Kuuluuko tämä osa heilua sielä hieman kevyesti? voisiko sieltä välistä vuotaa ilmaa imusarjaan ja näin vaikuttaa tyhjäkäyntiin ja kierrosten heilumiseen
Comment