Autossa uusi vakio kytkinpaketti (paine asetelma, kytkinlevy, painelaakeri) ja kiinteä vauhtipyörä. Myös laakeri vauhtipyörän sisään uusittu.
Kylmänä auto käy nätisti ilman mitään ylimääräisiä kolinoita, mutta kun käyt ajamassa pidemmän lenkin niin sen jälkeen alkaa kuulua mielenkiintoinen kolina/räminä.
Ääni kuuluu ainoastaan tyhjän käynnillä kytkin polkimen ollessa ylhäällä. Kun painat kytkimen pohjaan ääni loppuu.
Tai kytkinpolkimen ollessa ylhäällä nostat hieman kierroksia niin ääni loppuu.
Kytkin toimii ihan kunnolla irroittaa hyvin eikä luista.
Vaihdelaatikko on tarkastettu viime talvena siinä ei ole mitään vikaa. Vaihdelaatikko taas irti ja ihmettelyä mistä tuo ääni voisi johtua?
Vähän vaikuttaa siltä, että tuo haarukka mikä on painelaakeria vasten pääsisi jotenkin heilumaan tuossa sen verran että se voisi pitää tuo räminän?
Odottelen nyt uutta kaksoismassa vauhtipyörää tähän härveliin kun ei ole nyt näillä näkymin tarkoitus mitään rata-ajoa ruveta harrastamaan.
Oisko ideoita mikä tässä mättää?
Kylmänä auto käy nätisti ilman mitään ylimääräisiä kolinoita, mutta kun käyt ajamassa pidemmän lenkin niin sen jälkeen alkaa kuulua mielenkiintoinen kolina/räminä.
Ääni kuuluu ainoastaan tyhjän käynnillä kytkin polkimen ollessa ylhäällä. Kun painat kytkimen pohjaan ääni loppuu.
Tai kytkinpolkimen ollessa ylhäällä nostat hieman kierroksia niin ääni loppuu.
Kytkin toimii ihan kunnolla irroittaa hyvin eikä luista.
Vaihdelaatikko on tarkastettu viime talvena siinä ei ole mitään vikaa. Vaihdelaatikko taas irti ja ihmettelyä mistä tuo ääni voisi johtua?
Vähän vaikuttaa siltä, että tuo haarukka mikä on painelaakeria vasten pääsisi jotenkin heilumaan tuossa sen verran että se voisi pitää tuo räminän?
Odottelen nyt uutta kaksoismassa vauhtipyörää tähän härveliin kun ei ole nyt näillä näkymin tarkoitus mitään rata-ajoa ruveta harrastamaan.
Oisko ideoita mikä tässä mättää?
Comment