Announcement

Collapse
No announcement yet.

palasen liimaaminen lohkoon kiinni,miten onnistuu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jarsse
    BTCF Member
    • Apr 2007
    • 1519
    • Kymenlaakso

    palasen liimaaminen lohkoon kiinni,miten onnistuu?

    elikkäs kävi näin että oli sitten ihan kunnolla hapettunu kampiakselin-tunnistin kiinni reikäänsä ja yritin sitä sitten vähän nitkutella irti,mutta naps ja lohkes tunnistin kiinnikeineen irti lohkosta

    Mitenkäs saisin nyt sen kiinni takaisin? kemiallinen metalli?
    E91 325xi vm07
    E60 530xd vm06 stage X
  • Hebbu ///M3
    Bimmer Enthusiast
    • May 2003
    • 1627
    • Dallas

    #2
    pittää olla hellä niitten pemarien kanssa
    Sotkamo Connection

    Comment

    • Jarsse
      BTCF Member
      • Apr 2007
      • 1519
      • Kymenlaakso

      #3
      veikkaan että tuo ei olisi lähtenyt,lähes mitenkään pois kun jouduin sen pilkkomaan ihan palasiksi sitten kun sain sen palasen käteen ennenkuin irtosi....ihme juttu meillä kaikissa muissa bemareissa on kampiakselin-asennontunnistin muovipäällysteinen mutta tuohan oli siis metalli..:think
      E91 325xi vm07
      E60 530xd vm06 stage X

      Comment

      • Hebbu ///M3
        Bimmer Enthusiast
        • May 2003
        • 1627
        • Dallas

        #4
        Minähi terotin sorkkarautaan talttapään rälläkällä ja sillä palottelin sen anturin näkyvän osan. Siitä anturista tulee hyvä mutterin poiminta magneetti, kun hakkaa sen pötkön johonki tusina hylsyn sisään.
        Sotkamo Connection

        Comment

        • Jarsse
          BTCF Member
          • Apr 2007
          • 1519
          • Kymenlaakso

          #5
          suu rälläkällä minäkin sit loppuen lopuks sen pistin palasiks ja porasin loput reiästä pois,mutta mitens sen palasen saa nyt takas lohkoon? pystyykö alumiini hitsaamaan,alumiiniahan tuo on?
          E91 325xi vm07
          E60 530xd vm06 stage X

          Comment

          • GARFFi
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2006
            • 5544
            • Kankaanpää

            #6
            Originally posted by mehtojarvi View Post
            suu rälläkällä minäkin sit loppuen lopuks sen pistin palasiks ja porasin loput reiästä pois,mutta mitens sen palasen saa nyt takas lohkoon? pystyykö alumiini hitsaamaan,alumiiniahan tuo on?
            Kyllä sitä kai pystyy, itellä oli sama tilanne edessä viime keväänä. Itse ostin uuden kopan ja maksoin 50e, totesin että en rupee ees 20e vehkeitä ostaan jos ei hyvää saa.
            MB E220 CDI -10
            Ex.VW T5.1 -11
            Ex. Ford Transit Custom -14
            Ex. VW Passat 2.0FSI -06
            Ex. VW Golf+ -06
            Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
            Ex. Honda CBR900RR -96
            Ex. E36 325i Coupé -94
            Ex. LADA 2105 1200S -89
            Ex. LADA 2107 1300S -87
            Ex. E36 320i -91

            Comment

            • Jarsse
              BTCF Member
              • Apr 2007
              • 1519
              • Kymenlaakso

              #7
              ainii pystyyks etu kopan vaihtaa missä se anturi on kiinni?liikkuuko sen takana öljyä,aattelin et jos pysyis ratapäivän kii jollain patentil ja sit vaihtas kun kone vaihtaa koria
              E91 325xi vm07
              E60 530xd vm06 stage X

              Comment

              • peto2
                BTCF Member
                • Jan 2007
                • 8262
                • Järvikylä (Nakkila)

                #8
                jaa tämmönen tuli?


                juu ei muuta kun koppa vaihtoon. sen takana on jakoketju ja laahaimet joten kyllähän siellä öljyäkin jonniin verran roiskuu
                F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                ex:
                E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                Nakkaa privaa jos tarvetta.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎