Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ostamassa E36 Sedan vs Coupe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gatanass
    Bimmer Rookie
    • Jun 2010
    • 49
    • Espoo

    #16


    tollainen löyty kans

    Comment

    • NikitaT
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2007
      • 426
      • Espoo

      #17
      Originally posted by gatanass View Post
      No kirjoitin tonne "Nettiautossa bongailtuakin". Mä en oikeen tiedä miksi ihmeessä jengi aina nallittaa jos avataan uuseja posteja. Mun mielestä se on foorumin asia. No asiat sikseen.

      Kyllä mulla on tiukkis budjetti 5000€ mutta voihan noita 6000 autoja katella ja tarjoo. Ei niitä ole mulle pakko myydä. Ei mua tuo e46 nyt niin hirveesti kiinnosta tai no joo mutta sit ku etsii hyvin pidetyn niin on se kalliskin.

      Tuli tästä mieleen, että jos sulla on tiukka budjetti 5000€, niin ei sillä kummosta e36 saa. Ainakaan 2.8 koneella. Ne oikeasti hyvänkuntoiset e36 maksaa varmasti päälle 8000€ ja sellasia on harvoin tarjolla.

      Comment

      • gatanass
        Bimmer Rookie
        • Jun 2010
        • 49
        • Espoo

        #18
        Originally posted by NikitaT View Post
        Tuli tästä mieleen, että jos sulla on tiukka budjetti 5000€, niin ei sillä kummosta e36 saa. Ainakaan 2.8 koneella. Ne oikeasti hyvänkuntoiset e36 maksaa varmasti päälle 8000€ ja sellasia on harvoin tarjolla.
        Mitä meinaat kummosella?

        Maali
        Runko
        Kone
        Alusta
        Sisäpuoli

        Tässä projekteja mitä kelasin tehdä esim kesällä:

        Alusta remppa (etu +taka) = puslat jne
        Jarrut levyt + palat + kenties satula maalit ja letkut
        Maski + puskuri
        Kaari ruosteet

        Siis ihan hyvin moni homma mullakin menee. Lähinnä vaan tuo on samalla käyttöauto ja näin ollen sitä on kiva "pelastaa" silloin kun itselle sopii. Eli ei haluisi tulla "pelastetuksi" tien varrelta… ainakaan hirveen usein. Jatkaisin mielelläni hommia omaan autoon, mutta kun nyt tässä rupesin ilmastoinnin osia etsimään niin kelasin et: "hei oikeesti haluunko mä oikeesti satsata tohon 325td lahnaan". Ihan hyvä auto ajaa jne mutta ei nyt kuitenkaan ole sama kun 328. Sitten tietty "johto" on paljon pyydellyt autoa automaattivaihteilla. Automaatti 328 vielä menee mutta tohon meidän Brummiin on ehkä hieman liian… löysä…

        Tälläisiä ajatuksia tässä takana

        Stokki moodiin se auto pitää saada pitkällä tähtäimellä. Eikä se coupen pakko ole olla käy sedankin. Tosin M-sport tai joku tiukempi alusta olis kyllä hyvä olla tai asentaa .
        Last edited by gatanass; 12-05-2012, 20:32.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎