Moikka kaikille, nyt tarvitsen vähän apuja sillä monet tietäjät ovat auttaneet ja kertoneet mielipiteensä asiasta.
Ongelma on se että auto toimi kuin unelma ennen "vesisadetta"
Itselläni tuli jostain kolosta vettä auton jalkatiloihin. Totesin kuitenkin että tämä ei selviä kuin testillä. Laskimme letkulla vettä auton päälle ja huomasimme että etujalkatilaan valui vettä sisään. Totesimme että kyseessä on tod. näk. puhallinkoneiston alla oleva pohjalevy. No purimme esteet ja kiristimme sen. Autoa koitettiin startata normaalisti niin konehuoneessa olevassa sulakeboxissa olevat releet rupesivat pitämään sirinää sekä mittaristo sekoili itsestään. Soittelin kavereita läpi ja aika moni totesi että ECU on ottanu siipeensä ja se on mennyt. Onko täällä näkemyksiä asiasta ja toinen kysymys kuuluu mistä halviten käytetty tuollainen. Kuulemma osanumero pitää katsoa ensin ennen kuin selvittelee muualta ECUJA.
Aika pasta case
Vastailkaa te PRO:t minulle
Ongelma on se että auto toimi kuin unelma ennen "vesisadetta"
Itselläni tuli jostain kolosta vettä auton jalkatiloihin. Totesin kuitenkin että tämä ei selviä kuin testillä. Laskimme letkulla vettä auton päälle ja huomasimme että etujalkatilaan valui vettä sisään. Totesimme että kyseessä on tod. näk. puhallinkoneiston alla oleva pohjalevy. No purimme esteet ja kiristimme sen. Autoa koitettiin startata normaalisti niin konehuoneessa olevassa sulakeboxissa olevat releet rupesivat pitämään sirinää sekä mittaristo sekoili itsestään. Soittelin kavereita läpi ja aika moni totesi että ECU on ottanu siipeensä ja se on mennyt. Onko täällä näkemyksiä asiasta ja toinen kysymys kuuluu mistä halviten käytetty tuollainen. Kuulemma osanumero pitää katsoa ensin ennen kuin selvittelee muualta ECUJA.
Aika pasta case

Vastailkaa te PRO:t minulle

Comment