Elikkäs auto oli parkissa käynnissä, ja huomasin että lammikkoa alko tekemään auton alle. Painetta keräs paisariin, ja korkin juuresta pulppusi nestettä pihalle. Annoin koneen jäähtyä ja kokeilin uudelleen, noh lämmöt nous normaalisti ja pysykin hetken normaalissa. Sitten painoin kaasua, ja rupesi välittömästi kuplimaan korkin juuresta. En ole lisännyt nestettä koskaan, joten ei pitäisi olla ilmoja kierrossa? Onko mahdollista, että korkissa olisi joku vika, vai termostaatti vai vai..? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
318iS pulputtaa nesteitä korkin juuresta
Collapse
X
-
Ja asia korjaantui ihmeen kaupalla, antoi olla yön yli parkissa ja raotti ilmausruuvia, eilen ajelin ja lisäsin nestettä ja taas pelaa!Volvo V60 D4 AWD -13 (käyttis)
E30 316i M40B16 4d -89 (projekti)
E36 320 M52B20 Cabriolet -95 (kesäpirssi)
Ex:
E39 525tds Sedan -99
E36 318iS Coupe -93
E60 530DA -04
-
-
Kaverilla 325 teki moista temppua.
Oli viime talvena vaihtanut termostaatin ja korkit jne.
Sitten kun keväällä tuli lämpimät kelit(20c) niin hesassa liikennevaloissa alkoi savu nousemaan ja nestettä heittää korkin kautta ulos.
Siinä sitten kaveri laittoi tekstiviestiä että kansi taisi mennä ja siitä sitten alettiin tutkii, puristukset jne oli kunnossa.
Loppuen lopuksi, monen ilmailun jälkeen, viaksi paljastui motonetin jäähdytin korkki, vanha paikalleen ja sitten pysyi nesteet paikallaanCitroen ZX "Sacrebleu" edition
EX:
-Bmw E28 518i
-Saab 9000
-Lada 2105
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.
Comment
-
Comment