joo eli ei vissiin käy kaikilla ku ääni on ku harlikassa ja tulpat ui öljyssä, joten osaako joku sanoa että mistä etsiä vika? tiiivisteet menossa vaihtoon..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 ei käy kaikilla pytyillä?
Collapse
X
-
Originally posted by Drak3 View Postjoo eli ei vissiin käy kaikilla ku ääni on ku harlikassa ja tulpat ui öljyssä, joten osaako joku sanoa että mistä etsiä vika? tiiivisteet menossa vaihtoon..
Onko kaikki tulpat öljyssä? Omasta öljyn valuminen tulppien koloon loppui kun vaihtoi venttiilikopan tiivisteen.
-
-
Originally posted by mikkomaa View PostMoottori täristää erittäin huomattavasti jos joku pytty pois pelistä. Itsellä oli puola halki ja sen huomasi kyllä.
Onko kaikki tulpat öljyssä? Omasta öljyn valuminen tulppien koloon loppui kun vaihtoi venttiilikopan tiivisteen.e34 530i sedan
ex e36 320 sedan
ex e36 316 sedan
ex e46 316 touring
Comment
-
-
Originally posted by -jm- View PostVoipi olla että jokainen puola on halki kun katsot erittäin tarkasti , niinkuin itsellä oli. Röpötti..
ps. mulla on kyllä iha hyvänäkö ja viel parempi ulkonäkö..e34 530i sedan
ex e36 320 sedan
ex e36 316 sedan
ex e46 316 touring
Comment
-
-
Originally posted by Drak3 View Postmistäs kohdasta sulla ollu puolat halki? tarvitsenko teräsmiehen näön vai onko oikeasti ihan nähtävisä?
ps. mulla on kyllä iha hyvänäkö ja viel parempi ulkonäkö..
Comment
-
-
Jos haluat säästää ja ostaa ehjät käytetyt puolat, niin laita privaa. Mulla ois 6 kpl ylimääräisiä. Voin myydä myös yksittäisiä kappaleita, jos et koko sarjaa tarvitse.Last edited by ruupanen; 18-06-2012, 14:35.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Comment