Kyseessä siis e36 320 vuodelta 1992.
Käytin hakua, mutta vastaavaa aihetta ei löytynyt eikä kunnollisia ratkaisuja vianetsintään.
Vaihdettu motonetin sininen moottorin lämpötila-anturi, kaverin käytetty mutta "ehjä" boschin lambda, kampiakselin asentotunnistin, ilmansuodatin yms.
Autossa uusi imuilman lämpötila-anturi takapenkillä, menee huomenna vaihtoon, onko sillä suurta vaikutusta seoksen säätelyyn?
Mistä vikaa kannattaisi ensimmäisenä lähteä etsimään, kun kylmänä toimii moitteetta, mutta kun kone saa edes vähän lämpöä niin alkaa röpöttämään ja tehoja reilusti kadoksissa (schnitzeri, joten pitäisi olla vielä muutama polle enemmän kuin vakiossa), käy ilmeisesti rikkalla? Putkessa myös paukkuu välillä.
Röpötys on pahinta kierrosaluella 2000-4500 rpm.
Käy tyhjäkäyntiä ok, lambdan vaihdolla ei ollut suurta vaikutusta, autossa on ilmeisesti ilmaMASSAmittari eikä ilmaMÄÄRÄmittari vaikka vuosimallin mukaan se pitäisi olla se kiekollinen mutta löysin kannen alta vain piirilevyn joka näytti puhtaalta ja koskemattomalta.
Kiitokset vastauksista, ja anteeksi jos viesti tuli väärään paikkaan.
Ensimmäistä kertaa itse kirjoittamassa
Käytin hakua, mutta vastaavaa aihetta ei löytynyt eikä kunnollisia ratkaisuja vianetsintään.
Vaihdettu motonetin sininen moottorin lämpötila-anturi, kaverin käytetty mutta "ehjä" boschin lambda, kampiakselin asentotunnistin, ilmansuodatin yms.
Autossa uusi imuilman lämpötila-anturi takapenkillä, menee huomenna vaihtoon, onko sillä suurta vaikutusta seoksen säätelyyn?
Mistä vikaa kannattaisi ensimmäisenä lähteä etsimään, kun kylmänä toimii moitteetta, mutta kun kone saa edes vähän lämpöä niin alkaa röpöttämään ja tehoja reilusti kadoksissa (schnitzeri, joten pitäisi olla vielä muutama polle enemmän kuin vakiossa), käy ilmeisesti rikkalla? Putkessa myös paukkuu välillä.
Röpötys on pahinta kierrosaluella 2000-4500 rpm.
Käy tyhjäkäyntiä ok, lambdan vaihdolla ei ollut suurta vaikutusta, autossa on ilmeisesti ilmaMASSAmittari eikä ilmaMÄÄRÄmittari vaikka vuosimallin mukaan se pitäisi olla se kiekollinen mutta löysin kannen alta vain piirilevyn joka näytti puhtaalta ja koskemattomalta.
Kiitokset vastauksista, ja anteeksi jos viesti tuli väärään paikkaan.
Ensimmäistä kertaa itse kirjoittamassa
Comment