Originally posted by Pazi88
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vakuutuskysymykset
Collapse
X
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostEi ainakaan 328 vm.2000 irronnut nollabokuksilla mistään alle 1000€ edes liikennevakuutus :think Mietin et mistä porukka saa näitä 600€ täyskaskoja Tietysti on niitä bonuksia 50% ja ei sitä kerro
Comment
-
-
Kannattaa tietysti huomioida sekin miten se vakuutus yhtiö maksaa niitä korvauksia tarvittaessa, LähiTapiolan mukaan minä olen syyllinen kun käännyn vasemmalle ja takaa tuleva tulee päälleni. Poliisinkin mukaan kyllä tämä vastapuoli on syyllinen. Nyt asia ollut vakuutus lautakunnan käsittelyssä 9 kuukautta ja vieläkään ei ole korvauksia kuulunut....
Comment
-
-
Originally posted by uti70 View PostKannattaa tietysti huomioida sekin miten se vakuutus yhtiö maksaa niitä korvauksia tarvittaessa, LähiTapiolan mukaan minä olen syyllinen kun käännyn vasemmalle ja takaa tuleva tulee päälleni. Poliisinkin mukaan kyllä tämä vastapuoli on syyllinen. Nyt asia ollut vakuutus lautakunnan käsittelyssä 9 kuukautta ja vieläkään ei ole korvauksia kuulunut....
Enkä väitä nyt että itse olisit työntänyt väkisin eteen mutta niinkuin näin yleisesti...
-e30 2d m10b18
EX -e53 X5 3.0D
EX -e39 523i Sedan
EX -e36 325i Coupe
EX -e46 323i Sedan
EX -e36 320i Touring
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Comment
-
-
316i Pop-vakuutuksessa osakaskolla 376e/v
Pohjolasta vaihdoin ja bonuksia oli kertynyt 25%, Popista antoivat samantien 15% lisää liikennevakuutukseen ja kaskoon 70%. Oulussa ja ikää 23. En tiiä sitte miten korvauspuoli onko miten mutkatonta tuon yhtiön kautta mutta hinta ratkaisi tässä tapauksessa.Nykyiset:
520i
Entiset:
316i
520i
Comment
-
-
Originally posted by Paha Arkkitehti View PostHmmm voiko vakuutusyhtiö tuolla tavalla korottaa liikennevakuutuksen bonuksia?:think Eikös nuo ole lakisääteisiä? Kasko on sitten eri asia..
Ei ole if:ssä vakuutuksia.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostOvat esim. IF:llä pitemmän aikaa "loistokuski" -verukkeella antaneet lisäbonuksen liikennevakuutukseen. Lisäksi ei ekasta vahingosta bonukset tipu. En tiedä onko sitten laki muuttunut liikennevakuutuksen bonuskäytännössä, vai minkä porsaanreiän ovat keksineet.
Ei ole if:ssä vakuutuksia.Nykyiset:
520i
Entiset:
316i
520i
Comment
-
-
Originally posted by Byge View PostNäin mulle puhelimessa luvattiin kun soitin sinne. Tuli vissiin kylkiäisenä kun sanoin vaihtavani vakuutusyhtiötä. Vakuutuskirja todistaa asian että ei ne paskaa puhunu ja nimenomaan liikennevakuutuksen bonuksista kyse
Comment
-
-
Originally posted by Paha Arkkitehti View PostHmmm voiko vakuutusyhtiö tuolla tavalla korottaa liikennevakuutuksen bonuksia?:think Eikös nuo ole lakisääteisiä? Kasko on sitten eri asia..Jos olet ymmärtänyt kaiken, olet varmasti käsittäny väärin!
Comment
-
-
Originally posted by Rantakirppu View PostLakisääteiset minimi bonukset pitää antaa, mut eiköhän se ole vakuutusyhtiön oma asia vaikka möis vakuutuksia ilmaiseksi.
Comment
-
-
Originally posted by Paha Arkkitehti View PostEi se ainakaan näin ennen ollut. Lisäksi bonuksilla on lakisääteinen kattoraja vakuutusyhtiöstä ja tuotteesta riippuen 60-70%.
Comment
-
-
Originally posted by dabbe View PostMahtaako pitää paikkaansa, kenties tämä laki sit muuttunut? kerta esim if:llä "Loistokuskina saat liikennevakuutukseen 75 % bonuksen." Suoraan sivuilta kopioitu teksti
Kyllä tämä bonuskäytännön samankaltaisuus yhtiöstä toiseen jä se että kakkos- jä kolmosauton bonusten kerääminen pitää aloittaa nollasta ovat aivan vakuutusyhtiöiden kartellin tulosta.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
Comment