Announcement

Collapse
No announcement yet.

huono lähteen käyntiin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • josuu
    Newbiemmer
    • Jul 2012
    • 5
    • muhos

    huono lähteen käyntiin

    itsellä 92 325 coupe ,nyt ruennut lähteen huonosti käyntiin saa tartata 3-5 kertaa ennen kun lähtee käyntin välillä lähtee ihan hyvin käyntiin.
  • bimmerfan4ever
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2006
    • 234
    • tyrnävä

    #2
    bensanpaine?tulpat/tulpanreiät(ettei tulpat ui öljyssä),imuvuodot? puolat?...jnejne..
    e39 ///m5
    e38 740i talvirassina
    e36 320i taxi (suljetun?)alueen penkanlevitin


    ex e36 325 coupe
    ex e30 320i
    ex e30 325 ix
    ex e30 323i
    ex e30 324d
    ex e30 318i
    ex 3x e30 316

    Comment

    • Sheini
      Newbiemmer
      • Jun 2012
      • 17
      • Turku

      #3
      Mulla sama ongelma huomattavissa mutta aina toisella startilla lähtee käyntiin kuin mitään ei ois tapahtunutkaan Yhden bensaletkun uusin koska oli halki ja onkelma häipyi pariksi päiväksi mutta tuli takasi Mutta myös semmonen toinen ongelma on (en tiedä oisko tähän toiseen ongelmaan liittyvä) että motarilla hetken aikaa ajan ja sen jälkeen pysähdyn valoihin tai parkkiin niin kierrokset heittelee ja meinaa sammua, tämän se tekee vain kun on kovempaa ajanut? Tulpat oon tarkastanu ja hitusen öljyä siellä päällä eli venttiilikopantiiviste vaihtoon -->.
      Voisikohan ongelma olla bensapumpussa kun katoin sitä niin muovirunko näytti olevan halki ja pumppu saa roikkua letkun varassa?
      -ex BMW 325Ci -92
      -ex BMW e39 540i -97
      -ex BMW e90 320i -05
      -ex Subaru "Syrjähyppy" impreza WRX -02
      -ex BMW e46 330i cab
      -ex BMW e60 545ia
      -BMW e39 M5

      Comment

      • jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16445
        • Asikkala

        #4
        Originally posted by Sheini View Post
        Mulla sama ongelma huomattavissa mutta aina toisella startilla lähtee käyntiin kuin mitään ei ois tapahtunutkaan Yhden bensaletkun uusin koska oli halki ja onkelma häipyi pariksi päiväksi mutta tuli takasi Mutta myös semmonen toinen ongelma on (en tiedä oisko tähän toiseen ongelmaan liittyvä) että motarilla hetken aikaa ajan ja sen jälkeen pysähdyn valoihin tai parkkiin niin kierrokset heittelee ja meinaa sammua, tämän se tekee vain kun on kovempaa ajanut? Tulpat oon tarkastanu ja hitusen öljyä siellä päällä eli venttiilikopantiiviste vaihtoon -->.
        Voisikohan ongelma olla bensapumpussa kun katoin sitä niin muovirunko näytti olevan halki ja pumppu saa roikkua letkun varassa?
        Pumppu letkun varassa ? E 36:n pumppu on tankissa sisällä.

        Comment

        • Haju69
          Administrator
          • Nov 2005
          • 16355
          • Leppävirta

          #5
          Originally posted by jr66 View Post
          Pumppu letkun varassa ? E 36:n pumppu on tankissa sisällä.
          Oisko kyse suodattimesta..
          LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
          E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
          B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

          Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
          Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
          Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

          Comment

          • Sheini
            Newbiemmer
            • Jun 2012
            • 17
            • Turku

            #6
            Originally posted by jr66 View Post
            Pumppu letkun varassa ? E 36:n pumppu on tankissa sisällä.
            Niin roikkuu siellä tankissa bensaletkun varassa, koska se muovinen runko on rikkipoikki.
            -ex BMW 325Ci -92
            -ex BMW e39 540i -97
            -ex BMW e90 320i -05
            -ex Subaru "Syrjähyppy" impreza WRX -02
            -ex BMW e46 330i cab
            -ex BMW e60 545ia
            -BMW e39 M5

            Comment

            • Sheini
              Newbiemmer
              • Jun 2012
              • 17
              • Turku

              #7
              Nyt löyty onkelmaan ratkaisu ainakin omalta osaltani Tänään vaihdoin bensapumpun uuteen "vanhaan" ja lähteehän käyntiin tämäkin vekotin
              Elikkä ongelmana itselläni oli se että vanha pumppu oli väkisin pakotettu ulos sieltä reiästä jolloin muovirunko mennyt palasiksi ja pumppu jäänyt roikkumaan letkun varaan sinne tankkiin :think. Ilmeisesti tämä tai jokin muu on tehnyt sen että pumpun takaiskuventtiili oli mennyt rikki. Tämän venttiilin toimivuutta voi testata sillä tavalla että puhaltaa siihen putkeet missä pensa liikku moottorille eli se pienempi niistä kahdesta. Jos ilma pääsee läpi putkesta niin silloin takaiskuventtili on mennyt rikki ja päästä bensat sammuttaessa takaisin tankkiin. Seuraavalla startilla pumppu joutuu pumppaamaan bensat takaisin letkuun ja tämän takia startti kestää hetken. Itse ostin uuden pumpun Oili Jaloselta 50€ hintaan joka ei ole kovin paha hinta orkkis osasta, kun uusi maksaisi 250€
              Toivottavasti tästä on apua jollekkin
              -ex BMW 325Ci -92
              -ex BMW e39 540i -97
              -ex BMW e90 320i -05
              -ex Subaru "Syrjähyppy" impreza WRX -02
              -ex BMW e46 330i cab
              -ex BMW e60 545ia
              -BMW e39 M5

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎