Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 ikkuna ei pysy liu'uissa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tejuka
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2007
    • 692
    • Ilmajoki

E36 ikkuna ei pysy liu'uissa

Eli ongelmana on että kuskin ikkuna pompsahtaa irti liu'usta. Tai siis se tanko irtoaa siitä liu'usta. Hain tänään uudet liutkin mutta ei auttanut. Eli tuo etureunan liuku on jotenkin niin kaukana siitä "tatista" mihin sen kuuluis kiinnittyä että se ei pysy paikoillaan vaan pompsahtaa irti liikuttaessa (välillä paikoillaankin) pois paikoiltaan. Lasi menee kiskoissa oikein, ja liikkuu käsin helposti. Moottori on pultattu läpi oveen kiinni, joten sekään ei liiku. Päällepäin en näe muutenkaan mitään erikoista mikä tuon voisi tehdä. Huomenna haen vielä vaseliinia lisää liukuihin, mutta eipä sekään tuohon "kangotukseen" auta

Hyvät neuvot olisi nyt TODELLA tarpeen kun auton pitäisi lauantaina toimia hääautona
  • bimmerfan4ever
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2006
    • 234
    • tyrnävä

mitä ny muistan nii sehän pittää puristaa pihteillä kii siihen liukuun se tanko(vissiinki joku huuli) ja sitte sokka kii.
    e39 ///m5
    e38 740i talvirassina
    e36 320i taxi (suljetun?)alueen penkanlevitin

ex e36 325 coupe
    ex e30 320i
    ex e30 325 ix
    ex e30 323i
    ex e30 324d
    ex e30 318i
    ex 3x e30 316

Comment

• Tejuka
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2007
      • 692
      • Ilmajoki

Ok. Eli onkohan ne mulla nyt vaan liian "pinnassa" siellä. Oon kyllä irroittanut sen sokan kiinnitettäessä, ja kun mielestäni napsahti paikoilleen niin sokka paikoilleen. Pitääpä kattoa vielä tuo.

Comment

• Tomi T
        BTCF Member
        • Apr 2003
        • 3831
        • Nokia

Originally posted by Tejuka View Post
        Ok. Eli onkohan ne mulla nyt vaan liian "pinnassa" siellä. Oon kyllä irroittanut sen sokan kiinnitettäessä, ja kun mielestäni napsahti paikoilleen niin sokka paikoilleen. Pitääpä kattoa vielä tuo.
        Ne liu'ut joutuu tosiaan painamaan melkomoisen kovaa, että naksahtavat kunnolla paikoilleen. Niin ja sokka paikoillaan laittaa ne liu'ut paikalleen..
        ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
        ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
        BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
        BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

ex. 53*BMW

Comment

• Tejuka
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2007
          • 692
          • Ilmajoki

Originally posted by Tomi T View Post
          Ne liu'ut joutuu tosiaan painamaan melkomoisen kovaa, että naksahtavat kunnolla paikoilleen. Niin ja sokka paikoillaan laittaa ne liu'ut paikalleen..
          No nyt näköjään vasta meni pohjaan asti. Ne napsahtivat myös sormin painaen, mutta tosiaan pihdit tarvitsi että meni pohjaan asti! Ja sokat tosiaan oli paikoillaan kun puristin.. Kiitos ripeistä vastauksista. Nyt pääsee kuskaamaan hääparia

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎