Ajoneuvojen kiilloitukset ja pinnoitukset usean vuoden ammattitaidolla! Myös perus vahaukset sekä sisäpuhdistukset onnistuvat! Kysy yksityisviestillä lisää!
selaamalla myyntipalstaa,purkuauto palstaa. Tekemällä ostoilmoituksen. Soittamalla merkkiliikkeeseen, kl-varaosille tai vaikka schmiedmannille ymsyms. Eiköhän löydy melko joutuin tuollaiset jos haluaa. Tuskin uudet maksaa maltaita marmorillakaan eli merkkiliikkeessä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
selaamalla myyntipalstaa,purkuauto palstaa. Tekemällä ostoilmoituksen. Soittamalla merkkiliikkeeseen, kl-varaosille tai vaikka schmiedmannille ymsyms. Eiköhän löydy melko joutuin tuollaiset jos haluaa. Tuskin uudet maksaa maltaita marmorillakaan eli merkkiliikkeessä.
Juu myyntipalstoja olen rittänyt seurailla mutta ei ole tullut vielä vastaan... Tuossa schmiedmannilta kyllä löytyisi mutta tilauksessa menisi se 2 viikkoa j aik kovat postikulut niillä ovat... Tosin joudun pari muuta asiaa sieltä tilaamaan niin kaipa ne samalla siinä tulisivat mutta hei Kiitos sinulle Haju69!!
Ajoneuvojen kiilloitukset ja pinnoitukset usean vuoden ammattitaidolla! Myös perus vahaukset sekä sisäpuhdistukset onnistuvat! Kysy yksityisviestillä lisää!
eteen olisi tarkoitus ja katsoin kyllä noita motonetinkin vilkkuja mutta muistaakseni sielä luki että ovat keltaiset(?) (en pääse tarkistamaan koska puhelin ei suostu avaamaan sivua)
ja toiseksi, olen kyllä käynyt läheisessä varaosaliikkeessäkin kyselemässä...
tarvitse heti ruvet uusavuttomaksi haukkumaan jos vain kysyy muilta neuvoa/tietoa...
eteen olisi tarkoitus ja katsoin kyllä noita motonetinkin vilkkuja mutta muistaakseni sielä luki että ovat keltaiset(?) (en pääse tarkistamaan koska puhelin ei suostu avaamaan sivua)
ja toiseksi, olen kyllä käynyt läheisessä varaosaliikkeessäkin kyselemässä...
tarvitse heti ruvet uusavuttomaksi haukkumaan jos vain kysyy muilta neuvoa/tietoa...
Kyllä ne motonetin vilkut ihan perus oranssit porkkanat on.
Juu ei tarvi mutta olisithan voinut itsekkin motonetin nettisivuja selata ?
kuten sanoin niin kyllä niitä motonetin sivuja kattelin mutta esiteessä lukee keltaiset niin ymmärsin että ovat oikeasti keltaiset eivätkä oranssit... ja oransseja olen hakemassa
Comment