Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 kytkin paskana.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Swappi
    Bimmer Rookie
    • Mar 2011
    • 58
    • Vantaa

e36 kytkin paskana.

morjens.
    kyseessä -94vm saksasta uitettu 325i.

kytkin alko hetki sitten hieman luistamaan, ja nyt päätti lahota kokonaan.
    hajotessaan painu pohjaan ja jäi sinne, synty samalla kärähtäny/paalnu haju ja nyt ei toimi ollenkaan, eli kierrokset nousee mut mitään ei tapahdu. vaihdetta voi pitää silmäs ja ei pelkoa tumppauksesta.

mikä mahdollisesti menny rikki?, millaista kustannus arvioo osille, ja mimmoseen remppaan tässä tätyy ryhtyä.
    kellään kokomusta?
    itsellä tod.näk mahdollisuus, opettaja, tilat ja työkalut itse korjaamiseen mutta nyt tarttis jeesiä että mikä on pasahtanu :l
  • Make H.
    BTCF Member
    • Jul 2006
    • 1278
    • Kokkola

Originally posted by Swappi View Post
    morjens.
    kyseessä -94vm saksasta uitettu 325i.

kytkin alko hetki sitten hieman luistamaan, ja nyt päätti lahota kokonaan.
    hajotessaan painu pohjaan ja jäi sinne, synty samalla kärähtäny/paalnu haju ja nyt ei toimi ollenkaan, eli kierrokset nousee mut mitään ei tapahdu. vaihdetta voi pitää silmäs ja ei pelkoa tumppauksesta.

mikä mahdollisesti menny rikki?, millaista kustannus arvioo osille, ja mimmoseen remppaan tässä tätyy ryhtyä.
    kellään kokomusta?
    itsellä tod.näk mahdollisuus, opettaja, tilat ja työkalut itse korjaamiseen mutta nyt tarttis jeesiä että mikä on pasahtanu :l
    Kytkinlevy/-asetelma/-painelaakari paskana. Osat maksaa 200-300e. Avaamalla selviää mitä mennyt, avaamaan sen kuitenkin joudut.

Comment

• MikkoJII
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 1807
      • Lapua

Lainataas tätä.

Eli m52b25 (323i) toukka 11/96 ja kytkimestä kuuluu rohinaa ja ujellusta. Välillä ääni poistuu kokonaan ja välillä se ääni taas on siellä jo käynnistyksestä lähtien (ääni saattaa poistua jos autolla ajelee ja pysähtyy esim. valoihin) Kytkimen luistamista en ole huomannut, mutta vaihtoon tuo on vissiin menossa. Ääni alkoi yhtäkkiä uutena vuotena.

Oon ajatellut, että tilaisin saksan ebaystä osat. Tuloksia katsellessa on tullut seuraavanlainen sanayhdistelmä vastaan: Kupplung sätze, tarkoittaa varmaan kytkinpakettia eli kuuluukohan tuohon nyt sitte kaikki? Jos joku haluais vaikka laittaa ebaystä pari linkkiä täydelliseen kytkinpakettiin kun tuo saksa ei iteltä suju. Eli levyt, asetelma ja painelaakeri (tarviiko muuta?)

Mikähän ois sitten hyvä kytkin? Sachsin paketteja on ainakin tullut ebaystä vastaan...:think
      E32 750i 11/89

Comment

• Swappi
        Bimmer Rookie
        • Mar 2011
        • 58
        • Vantaa

Itse tein aika radikaalin ratkasun ja menin motonetistä ostamaan kytkin paketin halvalla, lähti 200€:llä asetelma, levy ja painelaakeri. Sit itse ähersin ne kiinni niin pakko sanoo että helvetin hyvä tuli! ei oo valittamista tuossa valeon kytkimes, pelaa ainakin nyt täydellisesti! Tyytyväinen olen ollut ratkaisuun. m50b25 e36coupe vm-12/94

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎