elikkä mitäs eroa on i ja is muutakuin pakoputkisto. autostani hyppäsi jako ja puristus paineet katos.. sain halvalla saman mallisen auton mutta mallimerkinnästä puutui tämä S ssä auttakaa olen kokematon tulppienvaihtaja ..
moottorin vaihto 318i/is
Collapse
X
-
No alkuun nyt ainakin moottori on erilainen. I:ssä on M40 tai M43, IS:ssä M42 tai M44. Ensin mainitut on 8v, jälkimmäiset 16v moottoreita.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
-
Avaa molemmista konepelti niin näet.Originally posted by apina11 View Postelikkä mitäs eroa on i ja is muutakuin pakoputkisto. autostani hyppäsi jako ja puristus paineet katos.. sain halvalla saman mallisen auton mutta mallimerkinnästä puutui tämä S ssä auttakaa olen kokematon tulppienvaihtaja ..
Comment
-
Sinne jakopäähän kaikki laaharit ja kiristin, mahdollisesti kampuran ketjuratas.Originally posted by apina11 View PostKiitoksia tiedosta.. Menee siis kansiremontin opetteluks mitäköhä kaikkea kannattais vaihtaa nokkarattaat ja ketju tietenkin venttilit kumet kansi pahvi muuta?
No 2-16kpl venttiileitä tietysti...
Venttilin ohjurit mahdolliseti, pahimmillaan tietysti kansi, männät ja lohko, rippuu miten siellä on rauta päässyt pyörimään.
Ja jos vain on "yläpään tiivistesarja" olemassa niin ottaa kerralla sen.
Jos ei ole mikään ihan tulipalokiire niin pura rauhassa ja osta osat vasta kun tiedät mitä tarvitset.Olli.
Comment
-
Eipä siitä suurta hyötyä oo jos et aio mitään muuta tehä. No se etu ny vois olla et saa ilmamäärä-/massamittarin heittää pois ohjelmoitavalla ohjauksella.Originally posted by apina11 View PostJoo elikkä täys remppa tehä moottorille kuhan sais auton keskisuomesta iihin ... Saa tarjota nokka- akseleita ja lastua . Mitä hyötyä On ohjelmoitavalla moottori ohjauksella tämmösessä vaparista
En kyl lähtis tietentahtoen laskeen, piä vakiokorkeudes vaan.Originally posted by apina11 View PostKannattako kannen lasku eli puristus suhteen nosto
Comment
Comment