Tervehdys, nyt heräs semmonen pelko että ois kansipahvi mennyt. Savuttaa aika paljon valkeeta, öljykorkissa vähän semmosta ruskeeta tahnaa ja haisee vähän bensalle/pakokaasulle, syylärissä vähän ruskehtavaa. Mutta siis lämmintä tulee koppiin, ja pyörii tosi tasaseen, lämmöt pysyy kurissa, eikä paisuntasäiliössä kupli kun auto on käynnissä? Eli voiko tuota tarkistaa mistään ihan varmaksi? Niin ja tosiaan autolla ei ole nyt ajettu kun ei oo leimaa ollu, eli vaan pyöritetty tyhjäkäynnillä.
Ja jos se nyt on sitten mennyt niin löytyykö ketään joka tekis tuon kansipahvin vaihdon edullisesti, toki hyvästä työstä maksetaan, asustelen pohjois-savossa. Paljonkohan lie sitten jossain korjaamolla pyytäävät?
Autossa ei ole leimaa ja ois ensi viikonloppuna ollu tarkotus käyttää leimalla, vaikuttaako tuo sitten miten pahasti päästöihin jos on pettäny?
Kone siis M52b20 , vanos. auto vuosmallia 94, ja kilometrejä lasissa 285tkm.
Ja jos se nyt on sitten mennyt niin löytyykö ketään joka tekis tuon kansipahvin vaihdon edullisesti, toki hyvästä työstä maksetaan, asustelen pohjois-savossa. Paljonkohan lie sitten jossain korjaamolla pyytäävät?
Autossa ei ole leimaa ja ois ensi viikonloppuna ollu tarkotus käyttää leimalla, vaikuttaako tuo sitten miten pahasti päästöihin jos on pettäny?
Kone siis M52b20 , vanos. auto vuosmallia 94, ja kilometrejä lasissa 285tkm.
Comment