jees elikkä onko tietoa mikä on se musta iso mötykkä siinä ilmamassamittarin alla, ja mitä vaikutusta sillä on auton käyntiin,siitä lähtee imusarjalle letku,ja jokin sininen putki menee autonalle eli mikäs se sitten on? en löydä mistään muualta tietoa,ja minun auto edelleen käy 3 pytyllä,jos joku viisas osais neuvoa niin voi tämän keskustelun sitten poistaa.. otetaan vastaan linkkejä esim: räjäytyskuvista ja hyvät neuvot ovat nyt tarpeen:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW m40b16 osatiedustelu
Collapse
X
-
Originally posted by jari_2012 View Postjees elikkä onko tietoa mikä on se musta iso mötykkä siinä ilmamassamittarin alla, ja mitä vaikutusta sillä on auton käyntiin,siitä lähtee imusarjalle letku,ja jokin sininen putki menee autonalle eli mikäs se sitten on? en löydä mistään muualta tietoa,ja minun auto edelleen käy 3 pytyllä,jos joku viisas osais neuvoa niin voi tämän keskustelun sitten poistaa.. otetaan vastaan linkkejä esim: räjäytyskuvista ja hyvät neuvot ovat nyt tarpeen:think
-
-
Originally posted by jr66 View PostAktiivihiilipönttö lienee kyseessä, suodattaa tankin bensahöyryjä tjs. ja joskus päästetään jotakin höyryä imusarjaan magneettiventtilin kautta, siksi siinä on piuhat mutta ei ne kaasuläpälle taida mennä.
Comment
-
-
Originally posted by jari_2012 View Postjoo.eli sillä ei ilmeisesti ole mitään vaikutusta auton tyhjäkäyntiin tai liioin muuhunkaan,mulla käy kone kolmella ja tankillisella ajaa noin 200km kattiki tykkää melko hyvää joo onjo loppunut into laitella.
Comment
-
Comment