Announcement

Collapse
No announcement yet.

318i -e36 -96

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tapsu
    Newbiemmer
    • Jan 2013
    • 12
    • lohja

318i -e36 -96

Moi,
    ois sellasta kun aamu pakkasilla lähen töihin niin koneesta kuuluu "humahdus" noin 2500 kierroksilla,siitä kun vähän annaa enemmän kierroksia niin tämä "humahdus" häviää? Ja sitten vielä sellanen, onko öljyissä vikaa vai laatikko menossa kun vaihteet tuntuu vaihtaessa aika jäykältä, vaimon sisko ei meinanut saada vaihteitä päälle, "muka oli niin jäykkä keppi"

Bemarilla on km melkeen 300000, mitähän huolto toimenpiteitä suosittelette,
    autoa nyt kun ei ole 15v ollut, vähän hakusessa nämä perus asiat

Kiitos ja kumarrus.
  • zeneg
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2007
    • 1238
    • Oulu

Laatikkoon suosittelen öjynvaihtoa. Mulla on laatikossa Valvolinen öljyt ja toimii todella hienosti.

Nyt en kyllä saanut kiinni tuosta moottorin äänestä.. Löytyykö ääninäytettä?

Comment

• tapsu
      Newbiemmer
      • Jan 2013
      • 12
      • lohja

ei kyllä näytettä ole, kun sen 1-5sec ajan kuuluu. tämäkin ainoostaan kylmänä.

Originally posted by zeneg View Post
      Laatikkoon suosittelen öjynvaihtoa. Mulla on laatikossa Valvolinen öljyt ja toimii todella hienosti.

Comment

• -mustis-
        Newbiemmer
        • Jan 2013
        • 18
        • Sastamala

Originally posted by zeneg View Post

En minäkään osaa sanoa tuosta äänestä, mutta pitäisikö manuaalilaatikkoon vaihtaa noin 1000 km jälkeen uudestaan öljyt? Ainakin olen kuullut että automaattilootaan jos menee vaihtaan öljyt ne on vaihettava kohta uudestaan tai alkaa osat lennellä :think

Itellä on automaatti 328 245 000 ajettu, en tiiä onko vaihettu öljyjä koskaan, mut ei millään viittis alkaa vaihtaankaa, ku on pirun kallista öljyä ja vielä kahteen kertaan...

Comment

• dabbe
          Bimmer Rookie
          • Mar 2011
          • 133
          • Espoo

Mihinköhän toi logiikka perustuu? Kuulostaa melko hölmöltä. En itse ainakaan manuaalilootaan oo vaihtanu 1000km jälkeen uusiks ja laatikot kyl pysyny kasassa.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎