Paljonkohan ja miten tiuhaan tuota kuuluisaa öljylimamajoneesia saa huohotinputkeen kertyä "normaalisti" vai mikä tässä mättää?
Omaan 320i koneeseen (1997, ajeltu 283tkm) tuntuu kertyvän aika lailla: separaattori ja putket vaihdettu 2v sitten kun oli jäätynyt, öljyjä (Castrol Magnaa ja Edgeä) vaihdeltu sen jälkeen säännölisesti 15tkm välein ja välillä Forten kera putsailtu. Ei kovin paljoa edes pätkäajoa + lähes päivittäin 30km siivuja.
Viikko sitten veti taas umpijäähän ja öljyt pihalle imusarjan kautta. Yläputki hoonattu + Forten kanssa öljyt vaihdettu, ensi viikolla ajattelin separaattorin taas vaihdella. Jo nyt parin päivän ajojen jälkeen huohotinputkessa taas majoneesia. Jossain vikaa vai koneen "ominaisuus"?
Omaan 320i koneeseen (1997, ajeltu 283tkm) tuntuu kertyvän aika lailla: separaattori ja putket vaihdettu 2v sitten kun oli jäätynyt, öljyjä (Castrol Magnaa ja Edgeä) vaihdeltu sen jälkeen säännölisesti 15tkm välein ja välillä Forten kera putsailtu. Ei kovin paljoa edes pätkäajoa + lähes päivittäin 30km siivuja.
Viikko sitten veti taas umpijäähän ja öljyt pihalle imusarjan kautta. Yläputki hoonattu + Forten kanssa öljyt vaihdettu, ensi viikolla ajattelin separaattorin taas vaihdella. Jo nyt parin päivän ajojen jälkeen huohotinputkessa taas majoneesia. Jossain vikaa vai koneen "ominaisuus"?
Comment