Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kytkin....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JackDaniel5
    Newbiemmer
    • May 2012
    • 2
    • Pirkanmaa

    Kytkin....

    E36 320 6-syl. vm -97 kytkin rohisee käynnistyksen jälkeen ja vaihtojen yhteydessä. Mitä lienee vialla? Mikähän voisi olla kytkinrempan hintahaarukka suunnilleen? Motonetin osilla?

    Kiitos! Ja anteeks...
  • Rumilus
    BTCF Member
    • Jan 2010
    • 366
    • Tuusula

    #2
    Painelaakeri rohisee, osien hinnathan sä näät sieltä motonetin sivuilta Kaikki korjaamot ei tee pokan omilla osilla, jos sitä tarkotit että ostat ite osat ja teetätät jossain.
    Ikinä ei ole aikaa tehdä mitään kerralla kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä kahteen kertaan.

    Comment

    • JackDaniel5
      Newbiemmer
      • May 2012
      • 2
      • Pirkanmaa

      #3
      Selviääkö pelkällä painelaakerin vaihdolla? Vai meneekö koko paketti uusiksi? Veikkaisin itse jälkimmäistä... Koko remontin työn osuutta pähkäilen. Että millainen hintahaarukka voisi suunnilleen olla? Kokemuksia?

      Kiitos! Ja edelleenkin anteeks...

      Comment

      • Rumilus
        BTCF Member
        • Jan 2010
        • 366
        • Tuusula

        #4
        Originally posted by JackDaniel5 View Post
        Selviääkö pelkällä painelaakerin vaihdolla? Vai meneekö koko paketti uusiksi? Veikkaisin itse jälkimmäistä... Koko remontin työn osuutta pähkäilen. Että millainen hintahaarukka voisi suunnilleen olla? Kokemuksia?

        Kiitos! Ja edelleenkin anteeks...
        Itse laittaisin kaikki kuluvat osat laakista uusiks, kuitenkin aina oma hommansa toi laatikon irrottaminen.

        Soita jollekkin korjaamolle, kerrot auton tiedot ja pyydät pelkkää työn osuuden hintaa. Tuntiveloitus omille osille yleensä eri ja lisäksi se, että takuuta välttämättä ei anneta. Kannattaa suoraan skipata isot ketjuliikkeet, tuskin tekee omilla osilla.
        Ikinä ei ole aikaa tehdä mitään kerralla kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä kahteen kertaan.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎