Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50b25 max rpm?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • blueorange
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2010
    • 404
    • suomi

    M50b25 max rpm?

    Eli mulla on kyseisellä mosalla oleva kilpuri.Paljonko kärsii kiertää ihan vakio hydr.nostajien kanssa?On uudet nostajat. 7100?paljonko vakio kiertää?penkittäjä oli laittanu rajottajan 7500rpm ja kyllähän se ihan kivasti laulaa mut jotenkin jääny semmonen mielikuva kun joku ois sanonu et ei juuri yli 7000 sais laulattaa
  • Vauhtivaunu
    BTCF Member
    • Jun 2008
    • 2714
    • P-Karjala

    #2
    Originally posted by blueorange View Post
    Eli mulla on kyseisellä mosalla oleva kilpuri.Paljonko kärsii kiertää ihan vakio hydr.nostajien kanssa?On uudet nostajat. 7100?paljonko vakio kiertää?penkittäjä oli laittanu rajottajan 7500rpm ja kyllähän se ihan kivasti laulaa mut jotenkin jääny semmonen mielikuva kun joku ois sanonu et ei juuri yli 7000 sais laulattaa
    7700 on kokemuksen mukaan sellainen lukema jonka M50B25 kestää suurinpiirtein vakiokamoilla hydr. nostajilla. Yläkerrassa schrickin jouset ja cat camsin imunokka. Ainakin Itärallin kesti kone nipussa...
    sigpic


    Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.

    Comment

    • blueorange
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2010
      • 404
      • suomi

      #3
      Originally posted by Vauhtivaunu View Post
      7700 on kokemuksen mukaan sellainen lukema jonka M50B25 kestää suurinpiirtein vakiokamoilla hydr. nostajilla. Yläkerrassa schrickin jouset ja cat camsin imunokka. Ainakin Itärallin kesti kone nipussa...
      Kovat on kierrokset.Meikä ajatteli että jos kestäs useammankin rallin Mulla on kaikki vakioo moottorissa ja ties kuinka paljon ajettua...paitsi nostajat ja venttiilienvarren kumit.Venat läppäsin(vuoti kun seula) ja ruiskusuuttimet ultraäänipesin ja sit patterin kanssa auoin suuttimet ja puhalsin tenttua läpi hennolla paineilmalla.Raakasti oli tukossa.

      paljonko on tehoo?

      Mulla nostajat kalkattaa kylmänä vaikka on uudet ja vähänkin kun öljyt "kuluu" niin kalkattaa lämpösenäkin.helvetin nuuka tuntus olevan öljyistä

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎