Viime talvena kovilla pakkasilla auton tyhjäkäynti nousi välillä yli kahden tonnin. Ajelin lähinnä lyhyttä matkaa duuniin, pari kilsaa suuntaansa. Välillä auto toimi ihan normaalista. Moottorin mölistessä kaasupolkimen pumppaaminen välillä auttoi, välillä pahensi tilannetta. Siinä sitten moottorinhuutoa kuunnellessa prosessoin kaikkea mahdollista vikaa: imuvuotoa, asentotunnistimia, tyhjäkäyntimoottoria… Mitä näitä nyt onkaan. Tietokone sekaisin? Rahanmeno alkoi piinata, samoin vianetsintäproseduurit ilman tallia.
Halvaksi lopulta tuli korjaus. ”Vika” oli ylellisessä veluurilattiamatossa. Se oli irti niistä lattian muovinipsuista ja pääsi liikkumaan jalkatilassa. Kengistä oli tullut lunta, joka oli välillä sulanut. Sitten pakkasilla matto jäätyi koppuraksi ja vääntyi ja samalla painoi kaasuttaessa poljinta vasten… Että näin luxusmattojen kanssa. Corollassa olis kumimatot...
 
Onko muilla, ei varmaankaan samaa, mutta muita hölmöja vikoja ja niiden fiksejä?
					Halvaksi lopulta tuli korjaus. ”Vika” oli ylellisessä veluurilattiamatossa. Se oli irti niistä lattian muovinipsuista ja pääsi liikkumaan jalkatilassa. Kengistä oli tullut lunta, joka oli välillä sulanut. Sitten pakkasilla matto jäätyi koppuraksi ja vääntyi ja samalla painoi kaasuttaessa poljinta vasten… Että näin luxusmattojen kanssa. Corollassa olis kumimatot...
Onko muilla, ei varmaankaan samaa, mutta muita hölmöja vikoja ja niiden fiksejä?
 Hieman alko kuumottaan kun ajoin autoo näytille ostajaa varten ja matkan aikana toi ilmeni viimesen kerran. Tuli paniikkiratkasuna vaan mieleen et ei kai siellä oo mitään kivee tai muuta kiilaamassa sen polkimen liikerataa ja mattohan sitä paino
 Hieman alko kuumottaan kun ajoin autoo näytille ostajaa varten ja matkan aikana toi ilmeni viimesen kerran. Tuli paniikkiratkasuna vaan mieleen et ei kai siellä oo mitään kivee tai muuta kiilaamassa sen polkimen liikerataa ja mattohan sitä paino  
  
							
						
Comment