Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Ohjaustehostimen pumput?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • blueorange
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2010
    • 404
    • suomi

E36 Ohjaustehostimen pumput?

Mulla on 325 ralliauto karpiolan nopealla ohjauksella ja ongelmana se että ohjaus on aavistuksen raskas normaali ajossa mutta jos joutuu tekemään nopeita ohjausliikkeitä niin tehostin ei kerkee mukaan juuri ollenkaan.Pumppu on LUKin 110barin pumppu enkä tiedä onko se jo väsynyt vai onko uudessa sama ongelma?

Varsinainen kysymys kuuluu:Onko tehokkaampia pumppuja jotka käy fyysisesti LUKin tilalle?

Ranteeni eivät ole pulkan-narut ja olen ajanut painaviakin autoja ilman tehostajaa
  • Calypsocoupe
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 2932
    • EFNU

E39:ssä on 120bar pumppua M52 motissa, tosin kiinnitysosat näyttäisi eroavan, tiedä sitten käykö M50 osat tilalle. En muista mikä pumppu mulla on, mutta tein sosialisoin vanhasta pumpusta kiinnitysosat uuteen pumppuun ja pulttasin kiinni.

Kilpakäytöstä kun on kyse niin ainahan sen vanhan voi ottaa auki ja tutkia mitä se on syönyt, ei se kovin ihmeellinen toimintaperiaatteeltaan ole.
    - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

Comment

• blueorange
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2010
      • 404
      • suomi

Tilasin nyt kuitenkin uuden pumpun kun se ei kauheesti hyödytä aukoo kun ei siihen taida mitään korjaus-sarjaa saada ja pitäs päästä ajamaankin.Voishan sen sit mielenkiinnosta aukoa kun saa uuden tilalle.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎