Search käytetty mutta missään ei oo suoraa vastausta että pystyykö m50b25 vehkeessä itse säätämään tyhjäkäynti kierroksia vai pitääkö koneen nokassa säätää boksia? olis iha mukava tietää ku tossa omassa kikottimessa on tyhjäkäynti aina 1000-1050 rpm.. sais kerranki päästötki ottaa kunnolla eikä 5 pyttysenä että kone näyttää kierrokset oikein.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 325 ia tyhjäkäynti
Collapse
X
-
ite ku otan päästöt ja laitan 5 pyttyseksi ni bosch kone näyttää tyhjäkäynti kiekat mukamas 800-900 rpm eihän sitä pulssi lukua päästö lapussa lue. näin olen aina tehny... muuten päästöistä menee mutta tyhjäkäynti on jotenki outo. on letkut katottu läpi, lambda, imm, kaasuläpän asento tunnistin, en vaa käsitä enää että mistä tuo 1000 tyhjäkäynti tulee?? lastusta?
Comment
-
-
Originally posted by Vipetius View Postite ku otan päästöt ja laitan 5 pyttyseksi ni bosch kone näyttää tyhjäkäynti kiekat mukamas 800-900 rpm eihän sitä pulssi lukua päästö lapussa lue. näin olen aina tehny... muuten päästöistä menee mutta tyhjäkäynti on jotenki outo. on letkut katottu läpi, lambda, imm, kaasuläpän asento tunnistin, en vaa käsitä enää että mistä tuo 1000 tyhjäkäynti tulee?? lastusta?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by Vipetius View PostEikös se tyhjäkäynti moottori ole siinä imusarjan alapuolella..? oikee ahtaassa paikassa mihi ei räpylät mahu
Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
joo o... elikkä vaihdettu ja uusia osia laitettu: imusarja+tiivisteet, suutintukki, suuttimet, o-renkaat, kaikki letkut, tyhjäkäynti moottori, jne... ja tyhjäkäynti se paukuttaa 1050 rpm suunnillee tasasesti koko ajan???????? alkaa pikkuhiljaa loppua mielenkiinto saada sitä matalemmaksi...Last edited by Vipetius; 03-07-2013, 20:19.
Comment
-
Comment