Onko E36:ssa pohjapanssaria missään mallissa tuossa moottorin alla. Tuo auttaisi paljon pitämään moottoritilan puhtaana.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 pohjapanssari
Collapse
X
-
Originally posted by K.H.MNiin onhan mullakin siihen syyläreille asti tuo muovi mutta onko noissa ollu semmosta mikä yltää moottorinkin alle jonkin matkaa.
Millä padalla se sun kiesi on, jos rapa mahtuu lentämään konehuoneeseen? Ja onhan siellä kaikki muut muovit paikoillaan ja konepellin tiivisteet?...
Comment
-
-
Kyllä mulla ainakin on siellä pohjassa sellanen "pohjapanssari" ja se peittää sen ala moottoritilan kokonaan.
ALPINA B3 3.3 Coupe #211
ex. BMW 318 TI Compact -96 H&H Msport
If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death.
Comment
-
-
Kyllä siellä kiinnikepaikat löytyy.Yllättävän monesta yksilöstä (myös omasta) on lähteny pohjapanssari käveleen. Ammattimies suositteli että hommais ton panssarin, suojaa moottoria enimmiltä paskoilta esim. loskan pääsy hihnojen väliin. 6-koneisessa panssari on 2-osainen ja neloskoneessa vaan yks kaukalo.
Itellä on siis hakusessa panssari m40:seen eli jos löytyy nii ottakaa yhteyttä.Eletään vaan vaikka piruuttaan
Comment
-
-
Kaverilla on 156 SW Alfa ja sillä oli kans sellanen muovinen pohjapanssari, joka oli halki ja rämisi yms. Uusi muovinen ois ollu Delta-autossa jotain 250 e. Alfa-foorumilla oli joku jätkä hommannu mitat ja leikannut laserilla rosteripellistä panssareita ja myynyt niitä 100 e hintaan.
Löytysköhän tältä foorumilta yllä kuvattua mahollisuutta, osaamista, tietoa, halukkaita jne. Sellanen peltinen ei ota itteensä niin ku sellanen muovinen, joka on varmaan eka tärskystä halki.
Itekki voisin kuvitella ym. mustannuksilla hankkivani E36:seen M42-koneen alle sellasen.E61 525d LCI
Comment
-
-
mjoo
Eipä taida mullakaan olla siellä moottorin alla mitään suojapalikkaa. Moottorina siis M50.
Paljonkohan tuommonen muovinen mahtais maksaa? Ja jos joku rupeaa tuommosia tekemään ja sais sopuhintaan niin mulle kans semmonen.
Tuolla aikasemminhan oli, että 6-koneiseen ois 2-osainen tuo suoja. Hmmm - varmasti sen joku pätevä osaa tehdä yhdestäkin palasesta jos semmosia rupeaa saamaan - siis jostain muusta ku muovista esim just siitä rosterista.Chrysler Town&Country 3.8 V6 -04
Renault Clio -00 1,4 8v (jo toinen)
EX:
Chevy Suburban K2500 4x4 -97
Renault Clio -00 1,4 8v (paalattu)
E87 120dA, F11 530dA, E61 525d, E36 316i, E87 116i
E36 320i Coupe, E21 318i
MB W115 240D
Comment
-
-
Hmm...Enpä taida alkaa mittoja ottaamaan, koska kiinnityspaikat nyt varmaan löytyy mutta en ole ikinä nähnyt moista panssaria, niin en tiedä ees miltä se näyttää. Helpoinhan ois ku joku, jolla on ehjä sellanen, mittailis sen ja ilmottelis täällä mitat. Mietin vaan sitäkin kun ainakin siinä Alfassa siinä pellissä oli myös taivutuksia.E61 525d LCI
Comment
-
-
Kyllähän se pelti taipuu. Siihen pitää sitten lisäksi laittaa jotain koviketta moottoritilan puolelle, että siitä tulee raskaampi, eikä lisää sitä ääntä. Ne palaset mitkä autotallin nutkkaa heitin, niin siinä on alunperinkin sellanen vaahtomuovin tyyppinen ratkasu.
Ja jos se on alunperin tehty moniosaiseks, niin ei sitä kannata modata yksosaseks.. Varmasti helpompi irrottaa sieltä öljypohjan luota pienempi pala vaihdon ajaksi, kuin ruveta sitä kokonaisuudessaan pois ottamaan.
Mutta varmaan sellasen vois sinne takasinkin laittaa, jos niitä sopuhintaan löytyy jostain.
ALPINA B3 3.3 Coupe #211
ex. BMW 318 TI Compact -96 H&H Msport
If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death.
Comment
-
Comment