Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ehdotuksia tietämättömälle

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Silvister
    Bimmer Rookie
    • Aug 2013
    • 63
    • Helsinki

    Ehdotuksia tietämättömälle

    Terve! Eli minulla on täysin vakio kuntoinen bmw 320i cabrio vuodelta 1995. Kaipaisin ehdotuksia millä tavoin siitä saisi tehtyä hienomman näköisen tai siis mistä lähteaä parantelemaan.

    Haluan tietää mitä muut tekisivät/ovat tehneet vakio kuntoiselle e36:selle. Ulkonäöllisiä tai rakenteellisia parannuksia.
  • bmw323it
    BTCF Member
    • Mar 2008
    • 1814
    • N/A

    #2
    Originally posted by Silvister View Post
    Terve! Eli minulla on täysin vakio kuntoinen bmw 320i cabrio vuodelta 1995. Kaipaisin ehdotuksia millä tavoin siitä saisi tehtyä hienomman näköisen tai siis mistä lähteaä parantelemaan.

    Haluan tietää mitä muut tekisivät/ovat tehneet vakio kuntoiselle e36:selle. Ulkonäöllisiä tai rakenteellisia parannuksia.
    No, suosittelisin, että muodostaisit ensin oman mielipiteesi siitä, mitä hienomman näköinen tarkoittaa, ja lähtisit menemään sitä kohti. Nämähän ovat aivan makuasioita.

    Itse koetan pitää mielessä kaksi asiaa:
    1) BMW on maailmanlaajuisesti tunnustettu ja kunnioitettu insinööritalo, joka on laittanut miljardeja autojen kehittämiseen. On aivan turha kuvitella että keskivertotarvikefirma kykenisi tuosta vain parantamaan näitä tuotteita, siis teknisesti. Suosin siis alkuperäisosia.

    2) Koetan pitää aikakauden tyylin mielessä. E36 on oikeasti vanha auto, ja omani koetan pitää 90-lukuisen näköisenä. Lisäksi kunnioitan BMW:n muotoilufilosofiaa, siis koetan pitää sen BMW:n näköisenä. Ei siis mitään lexus-perävaloja, eikä angel eyesejä mulle.
    Nyt:
    BMW 530e (g30)
    BMW 335i (e90)
    BMW 323iC (e36)
    BMW 850i (e31)
    Golf GTE
    ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

    Comment

    • intfreak
      Bimmer Enthusiast
      • May 2003
      • 2966
      • Uusikaupunni

      #3
      Madallusta ja M-Techniciä, eihän se muuta kaipaa.
      N62 Money Spender Club

      Comment

      • bmw323it
        BTCF Member
        • Mar 2008
        • 1814
        • N/A

        #4
        .. vaan älä tee kivirekeä. e36 cabrion kori on niin onnettoman rempula, ettei kova alusta siihen sovi. Alunperinkin cabrioissa on pehmeämpi jousitus juuri tästä syystä.
        Nyt:
        BMW 530e (g30)
        BMW 335i (e90)
        BMW 323iC (e36)
        BMW 850i (e31)
        Golf GTE
        ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

        Comment

        • petrolhead
          Moderator
          • Feb 2004
          • 13793
          • Hyvinkää

          #5
          Originally posted by Silvister View Post
          Terve! Eli minulla on täysin vakio kuntoinen bmw 320i cabrio vuodelta 1995. Kaipaisin ehdotuksia millä tavoin siitä saisi tehtyä hienomman näköisen tai siis mistä lähteaä parantelemaan.

          Haluan tietää mitä muut tekisivät/ovat tehneet vakio kuntoiselle e36:selle. Ulkonäöllisiä tai rakenteellisia parannuksia.
          E36 tekniikkatopikeista ja Projekti/showroom-topikeista löytynee muutama tuhat sivua vastauksia tähän.
          2015 VW Crafter
          1984 BMW 316
          2009 Kawasaki Ninja 250RRR
          petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
          "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎