dodii elikkä kyseessä on 325tds farmari 01.-97 mekaanisella pumpulla jossa on sähköt kyrvähtäny olen vaihtanut toisesta autosta 10.-96 kaikki sähköt (paitsi oveien sähkot vielä vaihtamatta)ja nyt temppuilee ajon esto ei anna startata. toisesta autosta on kaikki boksit: hanskalokeron takana olevat , moottorin ohjaus, airbag ja ratti akselissa oleva ajoneston väliboksi tulitikkuaskin kokonen. puuttuu vaan virtalukon antenni ja siruavain. ei starttaa omillakaan bokseilla en tiiä onko joku niistä kyrvähtäny. ainakin koeajossa starttas vielä ja lähti käyntiin. mikä tässä olis järkevin tehä onko virtalukon tunnistin antenni yksilöllinen? mitä kaikkee ajonesto katkasee? ainakin startin herätteen. pumpun sammuttimelle tulee ainakin virtaa hyppyjohdolla saa ainaki startattu käyntiiin ja ilmattua suuutin putket
Announcement
Collapse
No announcement yet.
325 tds ajonesto
Collapse
X
-
Originally posted by Mikkeri View PostEi tuosta tekstistä saanut juurikaan selvää.
Onko siru vaihdettu? Vastaanotin paikallaan?
joo huonosti ruonoiltu. elikkä uutta sirua ja antennia ei ole mutta kaikki muut löytyy varaosa autosta purettuna. mahtaako olla toi rattiakseln vieressä oleva tulitikku askin kokonen väli boksi yksilöllinen vai käykö ne keskenään sekin löytyy varaosa autosta purettuna.
Comment
-
-
Vaihoikko sää sinne muuten sen johtosarjan automaatti tds:sästä?
Se mulla ainakin vaati sillon tekniikanvaihdon yhteydessä, että pistin yhen hyppyjohdon vaihdekepille menevälle liittimelle. Sitte alko starttaan...
Ajonestohan ei starttaamista estä, ainakaan minun tietääkseni.e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
-
Originally posted by joni_wt View PostVaihoikko sää sinne muuten sen johtosarjan automaatti tds:sästä?
Se mulla ainakin vaati sillon tekniikanvaihdon yhteydessä, että pistin yhen hyppyjohdon vaihdekepille menevälle liittimelle. Sitte alko starttaan...
Ajonestohan ei starttaamista estä, ainakaan minun tietääkseni.
Comment
-
-
dodii nyt o käyty koe ajo heittämässä kaikki muut toimii paitsi abs ja luiston eston valot syttyy muutaman metrin ajettua varmaan anturi vika? vai onkohan absi anturin johdot kuinka herkät? kun jouduin katkasemaan ja tinaliitoksen tekemään takapenkin alle ja kaapelithan on parikierto kaapeleita pyrin kyllä avaamaan parikiertoa niin vähän kuin on vain mahdollista kutistesukka päälle.
Huomasin kyllä että vänkärinpuolen abs anturin johto oli hieman sulanut että liekkö ois hajottanu anturin.
Comment
-
-
Originally posted by jankko View Postdodii nyt o käyty koe ajo heittämässä kaikki muut toimii paitsi abs ja luiston eston valot syttyy muutaman metrin ajettua varmaan anturi vika? vai onkohan absi anturin johdot kuinka herkät? kun jouduin katkasemaan ja tinaliitoksen tekemään takapenkin alle ja kaapelithan on parikierto kaapeleita pyrin kyllä avaamaan parikiertoa niin vähän kuin on vain mahdollista kutistesukka päälle.
Huomasin kyllä että vänkärinpuolen abs anturin johto oli hieman sulanut että liekkö ois hajottanu anturin.
kuskinpuolen etu absi anturi oli paskana
Comment
-
Comment