Announcement

Collapse
No announcement yet.

m50 jakopään laahainten vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jl-93
    BTCF Member
    • Mar 2011
    • 24
    • tampere

    m50 jakopään laahainten vaihto

    Elikkä olis aiheena tuommoiseen m50 vanos koneeseen vaihtaa laahaimia kun ainakin pakosarjan puoleinen laahain pieninä pätkinä Tosiaan kysymys kuuluukin saako tuolta purettua jakopään kopan ym pois ilman mitään erityisiä lisäpurkuja vai täytyykö jotain muutakin purkailla? Kun jossain mainittu, että se koppa olisi ö- pohjan ja kannen välissä ns. puristuksissa pulttien lisäksi. Ja sitten myös muita huomioitavia asioita. Vika tosiaan autoon tuli yhtäkkiä parkkiin ajon jälkeen kun alkoi rohisemaan kierroksilla ja kulki laiskahkosti eli ilmeisesti laahain sillon antanut periksi. Sen jälkeen auto ollutkin vain pihassa. (kyseessä siis kaverin auto)

    Tällä hetkellä vielä ongelmana visko, joka tässä autossa erityisen jumissa mutta eiköhän se sieltä vielä irti lähde. toki tuohonkin saa kikkoja kertoa jos jotain tiedossa. Yleensä visko lähtenyt viimeistään kun napauttaa vasaralla talttapää ruuvarin kanssa, mutta tästä autosta sen viimeksi irrottanut joku edellinen omistaja.

    Kiitoksia vastauksista
    ensiauto E30 Bmw 318i -89 sitä seuranneet bemarit e36 318tds touring, e34 525tds touring, e36 325tdsa touring Nykyiset E30 325TD -88 touring powered by mb diesel, E39 525d touring +770tkm "käyttis"
  • 530dA Touring
    BTCF Member
    • Jun 2009
    • 50
    • Orimattila

    #2
    Visko lähtee kyllä, kun laittaa 32mm kiintoavaimen paikalleen ja lyö muutaman kerran avaimeen vasaralla. Ja muistaa vääränkätisen kierteen
    330d XDrive -13

    Ex:
    330xdA Touring - 06
    330dA Touring -01
    530dA -00
    530i Touring -01
    328iA Touring -97
    530dA Touring -00
    528iA Touring -96
    316i Touring -97
    Ja pari 316 E30

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎