Pihaan tullut 320 vanos koneella oleva -93 bemmi, johon nyt ilmennyt oireeksi pienimuotoinen nakutus, jonka just ja just kuulee kabiiniin koneen käydessä.. Eli semmosta utelisin et oisko miten paha homma toteuttaa hydraulisten nostimien vaihto itse? Mites tuon Vanosin kanssa temppuilu? Vinkkejä kaivataan!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw 320 -93 Vanos nakutus
Collapse
X
-
Ei kai M50/52-koneista mitään nostajia mene? Korjatkaa jos olen väärässä, itse en ole yhteenkään tapaukseen törmännyt. Lähes ikuinen mosa, ellei ole jotenkin raiskattu.
Joissainhan on ollut, että Vanoksen tiiviste(et) kun ovat hyvin kulahtaneet, niin alkaa rallattamaan. Beisanilta löytyy asialliset osat ja ohjeet, kun vain katsoo. Vanos-rempasta löytyy aika paljon juttuja näiltäkin foorumeilta, että jos tiivisteet vaihtaa "turhaan", niin paljon on positiivisia asioita tullut kuitenkin.E36 touring, koska labbis ei mahdu sedaniin
-
-
Voi mennä nostajakin, mutta sen kyllä kuulee enemmän kuin heikosti.
Vanoksen tiivisteet eivät poista metelöintiä, sitä varten on kiristettävä vanoksen päittäislaakeria ja/tai lisättävä lautasjouset vanokseen. Nämä on tehtävissä samalla kun ne tiivisteet vaihtaa ja paljon helpommin kuin nostajanvaihto Ohjeita beisanin sivuilta ainakin kahteen ensimmäiseen.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Syntinen View PostPihaan tullut 320 vanos koneella oleva -93 bemmi, johon nyt ilmennyt oireeksi pienimuotoinen nakutus, jonka just ja just kuulee kabiiniin koneen käydessä.. Eli semmosta utelisin et oisko miten paha homma toteuttaa hydraulisten nostimien vaihto itse? Mites tuon Vanosin kanssa temppuilu? Vinkkejä kaivataan!Ex Bmw 320 coupe e36 Hellrot
Bmw 323 m-sport e46 Cosmosschwarz
Comment
-
Comment