Pakko söhäistä ampiaispesään.
Oletko ollut joskus koulussa äidinkielentunnilla? Kenties kuullut välimerkeistä, isoista kirjaimista jne. ? Pikkasen raskasta luettavaa toi teksti.
Katos, joku kirjoitti sen mitä minun piti. Juu, nätisti sanottuna kirjoituksen luettavuuteen voisi ehkä kiinnittää huomiota
Pakko söhäistä ampiaispesään.
Oletko ollut joskus koulussa äidinkielentunnilla? Kenties kuullut välimerkeistä, isoista kirjaimista jne. ? Pikkasen raskasta luettavaa toi teksti.
Mun mielestä ihan turha tulla vittuilemaan asiasta. Toiset on hyviä naimisessa ja toiset nenän kaivamisessa, että tollainen "ootko koskaan kuullu" vittuilun voi jättää väliin ja nätisti sanoo vaan et on raskasta luettavaa ja et voisko parantaa asiaa. !!!!!!!
Mun mielestä ihan turha tulla vittuilemaan asiasta. Toiset on hyviä naimisessa ja toiset nenän kaivamisessa, että tollainen "ootko koskaan kuullu" vittuilun voi jättää väliin ja nätisti sanoo vaan et on raskasta luettavaa ja et voisko parantaa asiaa. !!!!!!!
Hyvä että palaute menee perille.
Kun teksti on kunnollista, niin varmasti useampi jaksaa lukea sitä ja apuja saa mahdollisesti paremmin.
Kävin nytten hakemassa uuden lamda-anturin, katsotaan mitenkä vaikuttaa, kun vaihdan sen illemmalla. Lamda-anturi on mallia Delphi, toivottavasti se nyt sitten korjaantuis tällä asennuksella.
Teorissa on toki mahdollista että vanha anturi on oikosessa vaikka plussaan jolloin korjausarvot menee tappiin mutta tämän saa varmemmin varmistettua kun käyttää konetta anturin piuha irti.
Tällöin ei korjaile anturin perusteella seosta mihinkään suuntaan.
Varsinkin jos siellä on käyntihäiriö taustalla niin lambdakorjaus vain pahentaa alkuperäistä vikaa kun syttymättä jäänyt seos näkyy laihana jolloin rikastaa vain lisää.
Comment