Niin mites toi korin väriseksi maalattu maski lähtee parhaiten irti,ilman mitään suurempaa väkivaltaa???Ajattelin ottaa maalausta varten sen irti,mutta pitääkö siinä purkaa puolen autoa et sen saa irti ???
Ei tartte purkaa koko autoa. Otat konepellin auki, ja revit sieltä heti ekana näkyvän mustan muovin lärpäkkeen irti (ilman ohjain), jonka alta pääset maskiin käsiksi. Maski on vaan klipsuilla kiinni joten helppo repiä irti.
sigpic
Originally Posted by jari kihlman "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.
Niin, mä kyllä tarkotin sitä osaa joka kulkee puskurin ja ajovalon välissä.Eli missä on nää munuaiset kiinni.Ei kai se ole kiinteesti korissa kiinni?
T:Pete
Ei ole kiinteästi kiinni. En ole irrottanut, mutta käsittääkseni tossa on aika suuri työ. Tiedän, ettei ole kiinteästi kiinni, koska esim. mun autossa on tehty facelift '97 malliseen maskiin. Se koko maski pitää siis vaihtaa jos haluaa uudemman malliset munuaiset autoonsa...
Miten maski on kiinnitetty e36 bemariin? Irti pitäisi saada siis munuaiset ja koko muovinen kehys mikä ulottuu aina ajovalojen alle ja taitaapa kiertää puskurin päällä vielä pyöränkaareen asti. Olisi tarkoitus maalata tämä muoviosa ja homma helpottuisi kovasti jos sen saisi pienellä vaivalla irti. Millaisia kiinnikkeitä siinä on ja millä kohdilla?
"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Mutta ota ajovalot irti ja munuaiset niin eiköhän sieltä jotain pultteja löydy, ellei sitten oo hitsattu koriin se munuaispelti kiinni, muovia kun ei ole..
Voin kertoa sen jälkeen kun saan uuden pellin paikalleen että miten se irtoaa mutta siihen menee varmaan öbaut viikko...
1. Musta "muovilevy" irti syylärin päältä
2. puskurista vasen kulma ja oikealta edestä lista irti (sisälokarit sun muut pitää toki myös ottaa)
3. puskuri irti
4. molemmista reunoista kaks ruuvia (keulapellin reunoissa alapuolella) irti
5. keskeltä päältä keulapellistä 2 torksia irti
6. keskiosan reunoissa "sisäpuolella" kaksi ruuvia molemmin puolin pystypellissä ja ne irti. nyt pitäisi lähteä ihan vetämällä mikäli oikein muistan... :wink:
Ei rahaa ostaa uudempaa tai tuunata vanhaa? Se on siis old school!
samat ohjeet kun karhulla, mutta kohdat 5 ja 6 eroaa. Mulla ei mitään ruuveja vaan oli neljästä eri paikasta hitsattu pisteillä kiinni. yhteensä 8 pistettä piti porata auki et sai sen *itun pellin irti :lol:
samat ohjeet kun karhulla, mutta kohdat 5 ja 6 eroaa. Mulla ei mitään ruuveja vaan oli neljästä eri paikasta hitsattu pisteillä kiinni. yhteensä 8 pistettä piti porata auki et sai sen *itun pellin irti :lol:
Samalta hommalta näytti itselläkin kun kuikin ajovalojen vaihdon yhteydessä... Miten laitoit sitten sen kiinni niistä hitsipaikoista? Itestään porautuvilla peltiruuveilla?
Eipä ollut munkaan -92:Sessa hitsattu, mutta uus pelti jonka laitoin oli vissiin tarkotettu hitsattavaks siitä jäähdyttimenkennon edestä, mutta jätinpä hitsaamatta.
Comment