Kertokaahan tekeekö teillä samallalailla kuin mulla.
Akun kengät irti joksikin aikaa. JA sitten takaisin kiinni. Kun laitan virrat päälle niin tuo kongi mikä on kuskin jalkatilassa ei piippaa. Auto pyörimään ja tyhjäkäynti on yli 1000 rpm ja pyysyy tuolla. Sitten auto sammuksiin ja uudelleen virratpäälle kongi piippaa ja kun auton laittaa käyntiin on normaalit kierrokset n.800rpm. Autossa ei ole ajotietokonetta mutta digitaali kello ja lämpömittari on.
Onko tuo normaali käytös ja mikä on tuon kongin merkitys??????????
Siten vielä minua askarruttaa se kun autolla ajaa esim 80km/h ja hiljentää 60km/h niin tuo lammityslaite rasahtelee ikäänkuin säätelee jotain ja kun taas kiihyttää niin taas rasahtaa. Autossa on ilmastointi mutta vain lämpötilan säädöilla molemmile puolille ei automat. ilm..
Auto on 318iS vm.92
Akun kengät irti joksikin aikaa. JA sitten takaisin kiinni. Kun laitan virrat päälle niin tuo kongi mikä on kuskin jalkatilassa ei piippaa. Auto pyörimään ja tyhjäkäynti on yli 1000 rpm ja pyysyy tuolla. Sitten auto sammuksiin ja uudelleen virratpäälle kongi piippaa ja kun auton laittaa käyntiin on normaalit kierrokset n.800rpm. Autossa ei ole ajotietokonetta mutta digitaali kello ja lämpömittari on.
Onko tuo normaali käytös ja mikä on tuon kongin merkitys??????????
Siten vielä minua askarruttaa se kun autolla ajaa esim 80km/h ja hiljentää 60km/h niin tuo lammityslaite rasahtelee ikäänkuin säätelee jotain ja kun taas kiihyttää niin taas rasahtaa. Autossa on ilmastointi mutta vain lämpötilan säädöilla molemmile puolille ei automat. ilm..
Auto on 318iS vm.92
Comment