Moro!
Eli kyseessä -91 316 m40 motti. Otetaan esimerkki esim tossa ku olin tulossa kotiopäin. Eli ku valoihin tullaan, punaset... lyödää kytkin pohjaan niin kone eka tiputtaa kierrokset sinne 1000rpm paikeilla ja siittä sit 500rpm ja sit tukehtuu. Kone käyntiin ja kierrokset 1500-1700rpm paikkeilla, vedossa koneessa ei tunnu mitää erikoista ja tuntuu et pienekkin vedot mitä tosta koneesta irtoo nii tuntus olevan tallella(edes jokunen).
Tänään töissä puhdistelin tyhjäkäyntiventtiilin ku se luistin siellä oli jumissa, sen kiinni laiton jälkeen kierrokset ovat olleet tyhjäkäynnillä tuolla 1500-1700rpm paikkeilla. Tyhjäkäyntiventtiilin kummakkin letkut ovat ehjiä ja samoin haitariputki.
Jeesakkaa joku vähäsen, rupee ottaa päähän ja kovaa
Eli kyseessä -91 316 m40 motti. Otetaan esimerkki esim tossa ku olin tulossa kotiopäin. Eli ku valoihin tullaan, punaset... lyödää kytkin pohjaan niin kone eka tiputtaa kierrokset sinne 1000rpm paikeilla ja siittä sit 500rpm ja sit tukehtuu. Kone käyntiin ja kierrokset 1500-1700rpm paikkeilla, vedossa koneessa ei tunnu mitää erikoista ja tuntuu et pienekkin vedot mitä tosta koneesta irtoo nii tuntus olevan tallella(edes jokunen).
Tänään töissä puhdistelin tyhjäkäyntiventtiilin ku se luistin siellä oli jumissa, sen kiinni laiton jälkeen kierrokset ovat olleet tyhjäkäynnillä tuolla 1500-1700rpm paikkeilla. Tyhjäkäyntiventtiilin kummakkin letkut ovat ehjiä ja samoin haitariputki.
Jeesakkaa joku vähäsen, rupee ottaa päähän ja kovaa
Comment