Puhaltimen moottorista on hiilet selkeästi loppu ja uusi puhallinkin on jo etupenkillä laatikossa, mutta mitenkäs toi vaihto oikein onnistuu? Eli kuinka paljon tuolta pitää oikein purkaa että siihen pääsee käsiksi? tämän hetken tilanne on se, että puhallin on irti ja näkyvissä, mutta ei mitään toivoa, että tuon puhaltimen saisi tuosta välistä ujutettua ulos. Vai miten noi oravanpyörät on kiinni akselissa? saisko ne irrotettua tuolla paikallaan, ilman niitä moottorin saattais saadakin irti..
imusarja on irti, mutta siinä on kiinni kaikki siihen tulevat letkut joten sitä saan vain vähän siirrettyä sivuun. Mutta suurempana murheena on vielä se auton moottorin ja tuon puhaltimen moottorin välissä kulkeva johtosarja (ehkä?) joka on koneessa kiinni ainakin yhdellä pultilla. mutta sitä en kyllä irroita jos ei ole pakko, koska pultti on niin vaikeassa paikassa, ettei sinne mahdu edes räikkä, vaan on pakko lenkkiavaimella käsituntumalla tuhertaa. voiko tuon vaihtaminen olla noin käsittämättömän vaikeaa vai enkö nyt vain tajua jotain? auto on siis 318 automaatti vuodelta 93. ja autossa on ilmastointi, joten puhallin on toi kahdella potkurilla varustettu...
imusarja on irti, mutta siinä on kiinni kaikki siihen tulevat letkut joten sitä saan vain vähän siirrettyä sivuun. Mutta suurempana murheena on vielä se auton moottorin ja tuon puhaltimen moottorin välissä kulkeva johtosarja (ehkä?) joka on koneessa kiinni ainakin yhdellä pultilla. mutta sitä en kyllä irroita jos ei ole pakko, koska pultti on niin vaikeassa paikassa, ettei sinne mahdu edes räikkä, vaan on pakko lenkkiavaimella käsituntumalla tuhertaa. voiko tuon vaihtaminen olla noin käsittämättömän vaikeaa vai enkö nyt vain tajua jotain? auto on siis 318 automaatti vuodelta 93. ja autossa on ilmastointi, joten puhallin on toi kahdella potkurilla varustettu...
Comment